سربازان گمنام امام زمان(عج) گنجینه ارزشمند نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4043948
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

سربازان گمنام امام زمان(عج) گنجینه ارزشمند نظام اسلامی هستند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار در پیامی مشترک با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان روز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(ع) را به قشر خدوم این حوزه تبریک گفتند.

پیام استاندار و مرکزی و نماینده ولی فقیه به مناسبت روز سربازان گمنام

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار با صدور پیامی با تبریک نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، این قشر خدوم را ستون امنیت و اقتدار کشور برشمردند. متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت به عنوان مهم‌ترین شاخص تثبیت و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی متشکل از گفتمان انقلاب اسلامی شامل موضوعاتی نظیر جایگاه و نقش ولایت فقیه، اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی و مقبولیت نظام، عمق نفوذ و راهبردی منطقه‌ای و بین‌المللی، توجه به رضایت‌مندی مردمی و تقویت باورهای دینی و انقلابی و وحدت ملی است که سربازان گمنام امام زمان(عج) از بدو پیروزی انقلاب تا کنون در راستای صیانت از آن گام برداشته‌ و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) گنجینه ارزشمند نظام اسلامی هستند که از بدنه ملت برآمده و بدون هیچ اسم و رسم و توقعی خالصانه در راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه گام بر می‌دارند.

در کنار تمام موضوعات نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی جریان های فساد از جمله مواردی است که این دستگاه توانسته است با مراقبت، هوشیاری و تسلط بر تمام تحرکات کارگزاران نظام گلوگاه های فساد را شناسایی و عواملی که مرتکب فساد می شوند را شناسایی و به موقع زمینه برخورد با آنها را از طریق دستگاه قضایی فراهم کنند. 

نامگذاری روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به عنوان روز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) انتخابی شایسته و بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش‌های ناب دین مبین اسلام است.

اینجانبان، ضمن تبریک  میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) به پیشگاه مقدس ایشان، محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم استان مرکزی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و سربازان گمنام امام زمان(عج)، از زحمات و تلاش‌های خالصانه همه نیروهای وزارت اطلاعات بویژه همکاران عزیز در اداره کل اطلاعات استان مرکزی تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل بیت (ع) مسئلت می‌نماییم».

انتهای پیام
captcha