پوستر جشنواره ملی موشن‌گرافیک تبیین رونمایی شد
کد خبر: 4043077
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

پوستر جشنواره ملی موشن‌گرافیک تبیین رونمایی شد

پوستر جشنواره ملی موشن‌گرافیک تبیین طی مراسمی در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

پوستر جشنواره ملی تبیین «موشن گرافیک» رونمایی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، طی جلسه‌ای که دوشنبه، 23 اسفند با حضور علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و دبیر جشنواره، از پوستر جشنواره ملی تبیین، موشن‌گرافیک رونمایی شد.

در این مراسم علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به برگزاری جشنواره ملی تبیین با محوریت موشن گرافیک و موضوع قرآن و عترت و نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود: میزبان این جشنواره استان لرستان خواهد بود.

در ادامه منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، جشنواره ملی موشن گرافیک به این نام مزین شده است.

وی ادامه داد: اولین دوره جشنواره ملی موشن گرافیک تحت عنوان آیات سال ۱۳۹۸ به میزبانی لرستان برگزار شد که به دلیل موفقیت در این امر، برگزاری دومین دوره نیز به استان لرستان واگذار شده است.

احمدی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره اعلام شده است، اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در پایان این جلسه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت، مسئول ارتباطات اداره‌کل تبلیغ و ترویج و رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از پوستر جشنواره ملی تبیین رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha