سند اعتلای بسیج، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است
کد خبر: 4038546
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

سند اعتلای بسیج، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به سند اعتلای بسیج در تحقق تمدن نوین اسلامی، گفت: سند اعتلای 10 ساله بسیج مبنای حرکت این نهاد در جهت بسیج کردن ظرفیت‌های مردمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

سند اعتلای بسیج، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش ایکنا از سمنان، حميد دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، امروز، پنجم اسفند در مراسم اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان با تأکید بر نقش مهم نخبگان و متخصصین در شرایط حساس امروز، گفت: ما در مقطع بسیار حساسی از انقلاب قرار داریم و با توجه به نیاز استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به دولت و دستگاه‌های اجرائی نیاز به شتاب در بیانیه گام دوم انقلاب داریم.

وی ادامه داد: باید به بیانیه گام دوم انقلاب شکل عملیاتی داده و متخصصین بسیجی که در دل اقشار مختلف مردم وجود دارند باید نقش مهم خود را در این عرصه ایفا کنند. امروز شرایطی در جامعه ما فراهم شده که زمینه‌سازی شکل‌گیری دولت اسلامی ایجاد شده تا به تمدن نوین اسلامی برسیم. استفاده از ظرفیت نخبگان با تکیه بر تجارب ارزشمند گذشته، بستر لازم را برای نقش‌آفرینی متخصصین و نخبگان در عرصه‌های مختلف فراهم خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا و نوع تقابل امروز با جهان سلطه در جهت حرکت به سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی، متذکر شد: امروز ما با دشمنی مواجه هستیم که در تقابل ۴۳ ساله با ملت ایران است و دشمن در این مقطع با همزمان‌سازی عناصر قدرتش جنگ ترکیبی را علیه ما راه انداخت اما موفق نشد و ارکان قدرت دشمن ترک برداشته و در حال فرو ریختن است.

به گفته وی در حوزه تقابل با جهان استکبار ما در حوزه نظامی به یک بازدارندگی خوبی رسیده‌ایم که دشمن توان و قدرت استفاده از تجهیزات پیشرفته‌اش را ندارد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در حوزه نفوذ منطقه‌ای بعد از شهادت شهید سلیمانی انگیزه در محور مقاومت گسترش پیدا کرد، گفت: شخصیت و مکتب شهید سلیمانی در سطح محور مقاومت و منطقه نشر پیدا کرد.

دامغانی با تأکید بر اینکه صبر مردم در برابر مشکلات اقتصادی عامل شکست تحریم‌هاست، اظهار کرد: در تحریم‌های اقتصادی، مردم با صبر انقلابی که از خود نشان دادند دشمنان را ناکام گذاشتند.

یادآور می‌شود، در اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا به‌عنوان رئیس مجمع بسیج استان سمنان انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha