«حکم رشد» به ضعف اخلاقیات در جامعه می‌پردازد
کد خبر: 4037400
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
حسن لفافیان به ایکنا خبر داد:

«حکم رشد» به ضعف اخلاقیات در جامعه می‌پردازد

«حکم رشد» سریالی به کارگردانی حسن لفافیان است که تصویربرداری آن در بوستان ولایت دنبال می‌شود به ضعف اخلاقیات در جامعه امروزی توجه دارد.

حسن لفافیان، کارگردان سریال «حکم رشد» در گفت‌وگو با ایکنا پیرامون کار جدید خود گفت: هم‌اکنون مشغول فیلمبرداری سریال «حکم رشد» هستم. تصویربرداری این کار از اواسط شهریور آغاز شد و تا نیمه‌های اردیبهشت سال بعد نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این سریال که برای پخش از شبکه سه سیما تولید خواهد شد، 30 قسمت دارد. فیلمنامه این مجموعه نوشته  سعید نعمت‌الله است و مهدی فرجی تهیه‌کنندگی کار را بر عهده دارد.

این کارگردان ادامه داد: این سریال که محوریت آن داستانی پلیسی – خانوادگی است با همکاری نیروی انتظامی تولید می‌شود. این کار سعی دارد نگاهی متفاوتی به اتفاقی پلیسی داشته باشد. در حقیقت می‌خواهیم به بهانه این سریال به برخی آسیب‌هایی که خانواده‌ها را تهدید می‌کند، توجه کنیم.

لفافیان درباره جایگاه موضوعات اخلاقی در سریال چنین توضیح داد: وقتی از معضلات اجتماعی حرف می‌زنیم مشخص است که به اخلاقیات هم نظر داریم چون معتقدم زمانی بزه‌های اجتماعی رشد می‌کند که اخلاقیات در جامعه کاهش می‌یابد. نکته مهم اینجاست که توجهات اخلاقی و دینی در این سریال در لا‌به‌لای قصه به مخاطب منتقل می‌شود.

وی درباره شرایط کار در دوران کرونایی گفت: ما موظف هستیم نیازهای مردم را به لحاظ فرهنگی و هنری تامین کنیم اما تمام تلاشمان این است این خواسته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی رقم خورد.

لفافیان تاکید کرد: این سریال بیش از 95 لوکیشن دارد همه این اماکن نیز در تهران و حومه است. تنها بخش بسیار کوچکی از مجموعه قرار است در همدان فیلمبرداری شود. این گروه هم اکنون در بوستان ولایت تصویربرداری می‌شود. ثریا قاسمی، مه‌لقا باقری، شهین تسلیمی، مهرداد ضیایی و آزیتا ترکاشوند از جمله بازیگران سریال «حکم رشد» هستند.

انتهای پیام
captcha