حضور گسترده مردم در جشن انقلاب نشانه اقتدار نظام است
کد خبر: 4035641
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

حضور گسترده مردم در جشن انقلاب نشانه اقتدار نظام است

رئیس‌کل دادگستری فارس حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را ستود و آن را نشانه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس‌کل دادگستری فارس امروز، 22 بهمن در حاشیه مراسم 22 بهمن در شیراز، گفت: مردم  ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ثابت کردند که در هر شرایطی به آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی، رهبری معظم انقلاب و خون شهدا پایبندند و این حضور پر شور نمایان‌گر بصیرت، همدلی ضمیر روشن و آگاه و موقعیت‌شناسی ملت شریف ایران است که همواره در مقاطع سخت با حضور خود انقلاب را بیمه می‌کنند.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را ستود و آن را نشانه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: دشمنان انقلاب یک سال توان خود را به کار می‌گیرند تا حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن کمرنگ نشان دهند اما هر سال با حضور همه اقشار و علاقه‌مندان به انقلاب نقشه‌ها و برنامه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه محدودیت‌ها نیز مانع حضور مردم در حمایت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب نشده است، گفت: این امر پیامی به سران استکبار است که مردم همواره پشتیبان و دوستدار  انقلابشان هستند.

موسوی بیان کرد: راهپیمایی عظیم مردم ما در این روز بیانگر مقاومت و ایستادگی مردم قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان انقلاب و حراست و حفاظت از استقلال کشور و منافع ملی در مسیر دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی است.

رئیسکل دادگستری فارس تأکید کرد: بی‌تردید این حضور باشکوه نقشه‌های شوم و شیطنت‌های سیاستمداران مستکبر غربی را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

انتهای پیام
captcha