گردهمایی «انقلاب در پرتو قرآن» در بندر انزلی برگزار شد
کد خبر: 4035509
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶

گردهمایی «انقلاب در پرتو قرآن» در بندر انزلی برگزار شد

گردهمایی «انقلاب در پرتو قرآن» شامگاه گذشته، 21 بهمن با تلاوت احمد ابوالقاسمی و سخنرانی سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه زینب(س) سپاه قدس سوریه در مسجد موسی بن جعفر(ع) بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه زینب(س) سپاه قدس سوریه در این گردهمایی ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن جشن انقلاب، اظهار کرد: امام راحل حضور طاغوت در کشور را برنتابید و هدفش فقط انقلاب در ایران و غلبه بر رژیم شاهنشاهی نبود بلکه قصد او انقلابی بود که دنیا بتواند در برابر طاغوت بایستد.

وی افزود: آن زمانی که دنیا دو قطبی بود و کل کشورهای دنیا هم‌‌‌پیمان ناتوی غربی یا ورشوی شرقی بودند و کشور مستقلی وجود نداشت، امام راحل در این جهان دو قطبی جبهه‌‌ای تشکیل داد که به لحاظ فیزیکی فاقد هرگونه امکانات بود ولی امام(ره) معتقد به وعده الهی «إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ و َعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ» بود.

سردار نوعی‌اقدم با بیان اینکه با استناد به آیه ۱۶۰ از سوره مبارکه آل‌عمران امام راحل با دست خالی حرکت کرد و ملت از امام خود اطاعت و حمایت کردند، تصریح کرد: هر چند استکبار جهانی نمی‌خواست این اتفاق بیفتد ولی امام راحل با نام الله و به استناد آیه ۳۰ از سوره مبارکه فصلت ایستاد و مقاومت کرد و خداوند به دم مسیحایی‌اش برکت داد و برای دومین بار خون بر شمشیر در تاریخ اسلام پیروز شد.

فرمانده قرارگاه زینب(س) سپاه قدس سوریه با اشاره به اینکه عده‌ای امروز می‌پرسند مشکل ما با آمریکا چیست؟ تأکید کرد: آمریکا به دنبال اربابی خود بود ولی امام خمینی(ره) این معادلات را برهم ریخت زیرا فقط «الله» ارباب ماست و همین شروع مشکلات ما با آمریکا بود و تا به امروز ادامه دارد.

سردار نوعی‌اقدم که برادر دو شهید والامقام است، گفت: طی ۴۳ سال گذشته آمریکا اجماع جهانی بر علیه انقلاب ایران ایجاد کرده و با هزاران ترور و حمله این انقلاب را هدف قرار داده ولی به‌عنوان یک رزمنده اعلام می‌کنم خون فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشسته و وعده قرآنی محقق شده و ما پیروز میدان بودیم زیرا به‌واسطه اخلاص، توکل، توسل، ایثارگری و اطلاعت از ولایت و اراده ملی و مردمی ما به اراده الهی تبدیل شد و خداوند ما را پیروز کرد.

وی افزود: اولین مورد پیروزی انقلاب بود که استکبار با انواع کودتا و دسیسه می‌خواست انقلاب را در نطفه خفه کند ولی انقلاب ما پیروز شد؛ وقتی انقلاب پیروز شد برای اینکه انقلاب صادر نشود اسرائیل را با استراتژی از نیل تا فرات آورد ولی امام(ره) با بصیرت در مقابل اسراییل حزب‌الله را ساخت و امروز حزب‌الله به ادبیات و مکتب تبدیل شده است.

سردار نوعی‌اقدم گفت: دشمنان جنگ را به ما تحمیل کردند و در طول تاریخ ایران در برابر اجماع جهانی از ۳۶ کشور اسیر داشتیم و هرگونه برتری نظامی را در صدام ایجاد کردند ولی مردان مرد ایران اسلامی جلوی استکبار ایستادند و بسیاری از عزیزان‌مان را دادیم ولی عزت و شرف ندادیم و پیروز شدیم.

یادآور می‌شود، گردهمایی «انقلاب در پرتو قرآن» شامگاه گذشته، 21 بهمن در مسجد موسی بن جعفر(ع) بندر انزلی برگزار شد. مهمان ویژه این مراسم احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی بود که به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

انتهای پیام
captcha