بررسی راهکارهای ایجاد تحول در برنامه‌های قرآنی رسانه ملی
کد خبر: 4033323
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

بررسی راهکارهای ایجاد تحول در برنامه‌های قرآنی رسانه ملی

بدون شک، برنامه­‌های قرآنی رسانه ملی، یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغ قرآن و ایجاد علاقه و انس آحاد جامعه با این کتاب هدایت، با افق شکوفایی و تعالی جامعه است. از این‌رو نقش برنامه­‌های قرآنی و جایگاه پیشران آن یعنی رسانه ملی، ارتباط مستقیمی با شکوفایی و تعالی آحاد جامعه به‌عنوان محور تمدن­‌سازی نوین اسلامی دارد.

محمدحسین محمدزادهبه گزارش ایکنا، محمدحسین محمد‌زاده، فعال قرآنی و مدیر اسبق رادیو و شبکه قرآن و معارف سیما مقاله‌ای را با عنوان «راهکارهای ایجاد تحول در برنامه­‌های قرآنی رسانه ملی» به نگارش درآورده است.

این گفتار با موضوع ارائه راهکارهای تحول در برنامه­‌های قرآنی رسانه ملی با هدف تحول، پیشرفت و ارتقای جایگاه تأثیرگذار برنامه­‌های قرآنی رسانه ملی با استناد به بخشی از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، مبنی بر بازنگری تحولی نسبت به همه عناصر و عوامل مؤثر در تمدن‌سازی نوین اسلامی و همچنین توصیه­‌های قرآنی رهبر انقلاب مبنی بر ارتقا و گسترش سطح تلاوت، آموزش، حفظ و تبلیغ قرآن در جامعه تدوین شده است.

مفهوم­‌شناسی دو واژه تحول و برنامه قرآنی، انواع تحول، حیطه­‌های تحول و ساحت­‌های تحول در رسانه ملی و پیشنهاد و ارائه راهکارهایی برای تحول در برنامه­‌های قرآنی رسانه ملی، از جمله بخش­‌های این گفتار است.

شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم، طی ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به همت شورای عالی قرآن در تهران برگزار می‌شود.

دریافت فایل نهایی راهبردهای تحول در برنامه‌های قرآنی(ارائه شده در نشست تخصصی شانزدهم)

 

انتهای پیام
captcha