۱۰ عنوان برنامه قرآنی در انزلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4032756
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
همزمان با ایام دهه فجر

۱۰ عنوان برنامه قرآنی در انزلی برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری بندرانزلی از برگزاری ۹ محفل انس با قرآن کریم و همچنین جشن انقلاب در پرتو قرآن طی گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

دهه فجرامیر جانبازی، سرپرست فرمانداری شهرستان بندرانزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۴۷ عنوان برنامه در سطح شهرستان برای گرامیداشت دهه فجر امسال پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه آغاز این برنامه‌ها با نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهدا انجام می‌شود، افزود: تلاش شده تا حداقل هر روز یک محفل انس با قرآن در سطح شهرستان برگزار شود. اولین محفل انس با قرآن ۱۲ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد چهارده معصوم(ع) بندر انزلی برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرانزلی گفت: سایر محافل انس با قرآن نیز به ترتیب به میزبانی دارالقرآن امام علی(ع) حسینیه شهید فرمانی آبکنار، روستاهای طالب‌آباد، لیجارکی، رودپشت، کچلک و سنگاچین برگزار می‌شود.

جانبازی تأکید کرد: همچنین جشن انقلاب در پرتو قرآن به میزبانی مسجد موسی بن جعفر(ع) بندرانزلی در روز پنجشنبه، ۲۱ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha