نمایشگاه فرهنگ فاطمی و علوی در نهبندان گشایش یافت
کد خبر: 4028312
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

نمایشگاه فرهنگ فاطمی و علوی در نهبندان گشایش یافت

به همت کانون مزار شهدای گمنام نهبندان، نمایشگاه فرهنگ فاطمی و علوی این شهرستان گشایش و تا پایان دی ماه جاری دایر است.

نمایشگاه فرهنگ فاطمی و علوی در نهبندانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از کانون مزار شهدای گمنام نهبندان،  صادق حسین پور، مدیر کانون مزار شهدای گمنام نهبندان از برپایی نمایشگاه با سیر غربت امیرالمومنین(ع)، حوادث بعد از رحلت پیامبر(ص)، ازدواج حضرت زهرا(س)، سبک زندگی اسلامی، دفاع مقدس اسباب ظهور و تمدن اسلامی در نهبندان خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط کانون، هیأت خواهران زوار الزهرا(زیر مجموعه مزار شهدا) و هیات علمدار شهرستان نهبندان برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه تا یک ماه آینده دایر است.

مدیرکانون مزار شهدای گمنام نهبندان ادامه داد: این نمایشگاه در جهت شناساندن فرهنگ زندگی فاطمی و علوی و الگوبرداری برای جامعه امروز است و از ساعت ۱۶ الی ۱۹ تا آخر دی ماه در محل گلزار شهدای گمنام نهبندان دایر است.

حسین پور با بیان اینکه این کانون تازه تاسیس و در تابستان گذشته راه اندازی شده است، گفت: بیشتر مراسمات ملی مذهبی شهر نهبندان در محل مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

وی از کسب 16 هزار و 300 امتیاز در سامانه فهما خبر داد و افزود: این کانون دارای 111 عضو است؛ گروه جهادی «فرزندان حاج قاسم» این کانون در شهرستان برتر شناخته شده است و تاکنون رنگ کاری سه خانه و بازسازی سه منزل از نیازمندان و رنگ کاری یکی از مساجد شهر را انجام داده است.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی دارای 20 نفر نوجوان 17 ساله هستند که به صورت ثابت پای کارهستند، یادآور شد: همچنین این گروه جهادی اقدام به گچ کاری و رنگ کاری مزار شهدای گمنام نهبندان و اجرای سیستم نور مزار شهداء و فضای حیاط مزار شهداء با هزینه کرد 12 میلیون تومان کرده است.

انتهای پیام
captcha