«روزگار سرد» به جشنواره تئاتر فجر راه یافت
کد خبر: 4028123
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

«روزگار سرد» به جشنواره تئاتر فجر راه یافت

نمایش خیابانی «روزگار سرد» به عنوان یکی از آثار منتخب سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

نمایش «روزگار سرد»

به گزارش ایکنا از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان، امروز، 22 دی‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: سومین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «سردار آسمانی» از ۱۷ تا ۲۱ دی‌ماه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد و نمایش «روزگار سرد» به نویسندگی امیر زارع‌زاده و کارگردانی سمیرا سلیمانی تولید حوزه هنری استان از بین ۱۳۵ اثر خیابانی ارسال شده توانست به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان بیان کرد: «روزگار سرد» در این دوره با درخشش خود به عنوان یکی از آثار برتر راه یافته به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

وی ادامه داد: این نمایش در گلزار شهدای کرمان، میدان گنجعلی خان و دیگر نقاط شهر کرمان با موضوع نقش حاج قاسم سلیمانی در جلوگیری از سقوط اربیل عراق و مبارزه با داعش به اجرای عمومی گذاشته شد و با استقبال گسترده مخاطبان کرمانی مواجه شد.

مرادی گفت: نمایش «روزگارسرد» بر اساس رأی هیئت داوران بخش خیابانی این دوره از جشنواره در بخش موسیقی اثر برتر این بخش معرفی شد و در بخش کارگردانی نیز هیئت داوران عنوان سوم کارگردانی را به کارگردان این نمایش سمیرا سلیمانی اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه این نمایش ۱۵ دقیقه‌ای به عنوان یکی از آثار منتخب به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش خیابانی معرفی شد، یادآور شد: سومین جشنواره سردار آسمانی از ۱۷ تا ۲۱ دی در بخش تئاتر خیابانی، نمایشنامه نویسی و نمایش رادیویی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل ارشاد استان کرمان و با حضور هنرمندان ۲۱ استان، برگزار شد.

انتهای پیام
captcha