راهیابی استاپ موشن کهگیلویه‌وبویراحمد به جشنواره عمار
کد خبر: 4028000
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

راهیابی استاپ موشن کهگیلویه‌وبویراحمد به جشنواره عمار

استاپ موشن پدر (قهرمان من) تولید خانه رقومی مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد در بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار پذیرفته شد.

 قهرمان من

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیداحمد توسلی‌نیا، مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اثر در قالب استاپ موشن کوتاه با مدت زمان بیش از ۳ دقیقه توسط خانه رقومی مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان کهگیلویه‌وبویراحمد در راستای تقدیر و تشکر از جانبازان اعصاب و روان و روز پدر ساخته شده است.

وی با اشاره به معرفی عوامل تولید استاپ موشن پدر (قهرمان من)، افزود: کارگردان این اثر سیدابوالفضل افشین، ایده و طرح، نویسنده و گوینده اثر سید رحیم وفانژاد، تصویرساز امید سلامی، گرافیک کامپیوتری سیدمحمد هاشمی و طراح پوستر احمدرضا دستخوش است.

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: علاقه‌مندان برای دیدن استاپ موشن پدر (قهرمان من) و حمایت این اثر از طریق رأی دادن برای انتخاب مردمی جشنواره عمار می‌توانند از طریق کلیک بر روی لینک https://festival12.ammaryar.ir/fest/movie/112 اقدام کنند، این لینک تنها ۲۴ ساعت معتبر است.

توسلی‌نیا تصریح کرد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد یک مرکز کاملاً تخصصی تولیدات رسانه‌ای است که از سال ۹۸ با حضور متخصصان و نخبگان متعهد تولیدات رسانه در استان آغاز به فعالیت کرده است.

دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ۱۸ دی‌ماه در تالار حوزه هنری تهران افتتاح شد، آثار راه یافته به این جشنواره از ۱۹ تا ۲۳ دی‌ماه امسال از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۴۵ دقیقه در سینما فلسطین به نمایش در می‌آیند.

انتهای پیام
captcha