آمادگی فرهنگیان جوان فارس برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 4027701
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

آمادگی فرهنگیان جوان فارس برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان با اشاره به نقش جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: فرهنگیان جوان فارس این آمادگی را دارند که با یک مدیریت حساب شده بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین را با کیفیت مطلوب در استان اجرا کنند.

مرتضی کریمی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان به گزارش ایکنا از فارس، مرتضی کریمی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان امروز، 20 دی‌ماه در نشست هم اندیشی  فرهنگیان جوان استان گفت: فرهنگیان جوان فارس این آمادگی را دارند که با یک مدیریت حساب شده بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین را با کیفیت مطلوب در استان اجرا کنند.

وی افزود: کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان و مدیران جوان اصطلاحاتی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بارها به آن اشاره کرده است.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: مقام معظم رهبری بارها در مقابل افراد و جریانی که به دنبال منزوی کردن جوانان انقلابی بود موضع‌گیری کرده است و بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید کرده است.

کریمی با بیان اینکه بنا بر فرموده معظم‌له دلواپس بودن برای انقلاب اسلامی نه تنها یک عیب نیست بلکه یک حسن ستودنی است، گفت: تجربه نشان داده است که هرگاه فضا برای جوانان باز باشد، همانند جنگ 8  ساله تحمیلی آن‌ها توانسته‌اند، خوش بدرخشند.

وی تأکید کرد: قطعاً نگاه جهادی و انقلابی ضامن پیشرفت امور خواهد بود و آنانی که به بهانه تجربه‌گرایی عرصه را بر جوانان تنگ کرده‌اند جلوی پیشرفت امور را گرفته‌اند.

کریمی با بیان اینکه میدان، عرصه و سند راهبردی و نقشه راه ما به خوبی مشخص شده است و اکنون باید با حرکت بدون وقفه به فکر ایجاد تغییرات مطلوب و پایدار در سیستم آموزشی باشیم، افزود: اعتقاد داریم با چنین رشد فزاینده و بی سابقه‌ای در جوانان فرهنگی، خرمشهرهایی در آموزش و پرورش فتح شود که  اثرات آن برای همیشه به یادگار بماند.

انتهای پیام
captcha