فرایند شناسایی فرهنگیان جوان و انقلابی ادامه‌دار باشد
کد خبر: 4027699
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

فرایند شناسایی فرهنگیان جوان و انقلابی ادامه‌دار باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به نقش فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: باید فرآیند شناسایی فرهنگیان جوان و انقلابی ادامه‌دار باشد تا با چتری گسترده‌تر به دنبال اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 20 دی در نشست هم‌اندیشی فرهنگیان جوان استان گفت: از سال 1395 به فکر این بودیم تا با شناسایی ظرفیت‌های بی‌نظیر جوانان در آموزش و پرورش به سیستم تعلیم و تربیت کمک کنیم.

وی افزود: در سال 1397 که بیانیه گام دوم انقلاب صادر شد اولین مجموعه و استانی بودیم که در راستای حمایت از این بیانیه تشکل‌ها و جلسات مختلفی را با محوریت اجرای سند تحول بنیادین برگزار کردیم.

عسکری با بیان اینکه مدیریت در تراز انقلاب اسلامی و کار جهادی و گروهی از محورهایی بود که در جلسات هفتگی با فرهنگیان جوان در سنوات قبل دنبال شده است، گفت: باید فرآیند شناسایی فرهنگیان جوان و انقلابی ادامه‌دار باشد تا با چتری گسترده‌تر به دنبال اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: انتصاب مشاور جوان در اداره‌کل می‌تواند پل ارتباطی خوبی را با فرهنگیان جوان در راستای استفاده از ظرفیت بی‌نظیر این قشر خلاق برقرار کند.

وی گفت: درصدد هستیم دوره‌ها آموزشی مختلفی را با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت توانمندسازی نیروهای جوان در راستای اجرای سندتحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کنیم.

عسکری گفت: در کمیته انتصابات براساس مدارک تحصیلی و مهارتی و به اقتضای نیازهای متفاوت شهرستان‌ها از وجود پر برکت جوانان در مسایل مدیریتی و اجرایی بهره خواهیم گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: سعی کرده‌ایم در این مدت کوتاه با اراده‌ای قوی و در چارچوب دستورات ستاد ملی کرونا مدارس را فعال کنیم تا دانش‌آموزان از آموزش‌های حضوری بی‌بهره نشوند.

انتهای پیام
captcha