پرداخت بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال زکات در انزلی
کد خبر: 4025485
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
طی ۹ ماهه امسال محقق شد

پرداخت بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال زکات در انزلی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بندر انزلی با اشاره به عملکرد ۹ ماهه این اداره گفت: طی این مدت بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال درآمد حاصل از زکات و ۱۶ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال درآمد حاصل از اکرام و ایتام داشتیم.

واحد موحدی فر رئیس کمیته امدادانزلی

واحد موحدی‌فر، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بندر انزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان اظهار کرد: توفیقات کمیته امداد شهرستان انزلی با هم افزایی همه نیکوکاران و مسئولین شهرستان است.

وی افزود: هدف اصلی کمیته امداد رساندن افراد تحت پوشش به مرحله‌ای از توانمندی است تا با راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ بتوانند روزی حلال کسب کنند.

موحدی‌فر با اشاره به عملکرد ۹ ماهه واحد مشارکت‌های مردمی در بندر انزلی گفت: از ۱۲ هزار و ۷۶۴ صندوق بزرگ، متوسط و کوچک که در سطح شهرستان نصب و یا توزیع شده است، بیش از ۸ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال درآمد حاصل از صدقات بود.

وی ادامه داد: طی این مدت بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال درآمد حاصل از زکات و ۱۶ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال درآمد حاصل از اکرام و ایتام و همچنین حدود ۳۰ میلیارد ریال درآمد حاصل از کمک‌های مبتنی بر نیاز داشتیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه در واحد حمایت و مددکاری ۲۴۸ مورد پرداخت وام‌های موردی بالغ بر ۸۶۶ میلیارد ریال انجلم شده، تصریح کرد: ۱۱ مورد پرداخت جهیزیه بالغ بر یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اهدا شده است.

موحدی‌فر با اشاره به ۲۷ مورد پرداخت هزینه‌ خرید لوازم ضروری گفت: در بخش اجاره مسکن نیز به ۱۰۹ خانوار در مجموع بیش از ۷۲۷ میلیون ریال در طول ۹ ماه پرداخت شد.

انتهای پیام
captcha