پیکر ۴ شهید گمنام وارد خراسان‌جنوبی می‌شود
کد خبر: 4025153
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
فردا؛

پیکر ۴ شهید گمنام وارد خراسان‌جنوبی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی از ورود پیکر ۴ شهید گمنام فردا، 12 دی‌ماه به استان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، امروز، 11 دی‌ماه در سخنانی اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۲۵۰ شهید گمنام در سطح کشور تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه سهم استان خراسان‌جنوبی، چهار شهید گمنام است، افزود: مراسم استقبال از این شهدا روز یکشنبه، 12 دی‌ماه در فرودگاه بیرجند با حضور مسئولان استانی برگزار و سپس پیکر این شهدا با اسکرت نظامی وارد شهر و به معراج شهدا انتقال خواهد یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهدای تازه تفحص شده 16، 18، 19 و 22 ساله هستند، گفت: این شهدا به ترتیب در عملیات‌ کربلای پنج دی‌ماه 65، کربلای پنج دی‌ماه 65، عملیات والفجر مقدماتی بهمن‌ماه 61 و عملیات بدر اسفندماه 63 به شهادت رسیده‌اند.

فلاحی در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهدا، افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری روز پنجشنبه، 16 دی‌ماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در هوا فضای سپاه انصارالرضا(ع)، پایگاه شکاری شهید حسینی ارتش و دهستان چاهداشی نهبندان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم وداع با شهدا در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: مراسم وداع با شهدا با رعایت مسائل بهداشتی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و از مردم شهیدپرور خراسان‌جنوبی خواستاریم در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند تا از برکات معنوی شهدا برخوردار شوند.

انتهای پیام
captcha