دستگاه‌های اجرایی همکاری و تعامل لازم را با دولت داشته باشند
کد خبر: 4024959
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

دستگاه‌های اجرایی همکاری و تعامل لازم را با دولت داشته باشند

امام‌جمعه سنندج با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمت بهتر به مردم باید تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری و تعامل لازم را با دولت داشته باشند، گفت: مردم کردستان، سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و امروز شایسته بهترین خدمات هستند.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه سنندج، امروز، 10 دی‌ماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: هدف دشمن از فتنه 88 ایجاد شکاف و جدایی با حیله و نیرنگ بین مردم و نظام بود که بصیرت و هوشیاری مردم بار دیگر عامل خنثی شدن این توطئه دشمنان نظام و انقلاب شد.

وی بصیرت و آگاهی ملت همیشه در صحنه ایران در 9 دی سال 88 را مثال زدنی دانست و افزود: 9 دی، روز بصیرت، پیمان، میثاق و خنثی‌سازی توطئه، خدعه و کید و نیرنگ دشمن بود چراکه با بصیرت ملت ایران بزرگترین نقشه‌های دشمنان نظام، انقلاب و اسلام برملا شد.

امام‌جمعه سنندج به سالروز شهادت سردار اسلام قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: سردار سلیمانی سرباز ولایی بود و در راه دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حفظ این آب و خاک از هیچ تلاشی دریغ نکرد و سرانجام در این راه جان خود را نیز فدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم افزود: دولت برای کمک به تأمین معیشت مردم کمر همت بسته است و در این راه از تمام توان و امکانات موجود استفاده خواهد کرد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه در این راستا و به منظور ارائه خدمت بهتر به مردم باید تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری و تعامل لازم را با دولت داشته باشند، اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی ملت ایران به ویژه مردم کردستان، سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و امروز شایسته بهترین خدمات هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه امروز به نیکی بر پدر و مادر اشاره کرد و افزود: دین اسلام همواره به نیکی به پدر و مادر توصیه کرده و تأکید شده که مؤمنان با افراد سالخورده و نیازمند با ادب و احترام رفتار کنند.

امام‌جمعه سنندج در پایان با تأکید بر احسان و نیکوکاری فرزندان به والدین پس از مرگ آنها یادآور شد: فرزندان باید از درگاه خداوند برای والدین خود طلب بخشش و مغفرت کنند.

انتهای پیام
captcha