راه نجات از فتنه داشتن بصیرت و آگاهی است
کد خبر: 4024851
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

راه نجات از فتنه داشتن بصیرت و آگاهی است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه راه نجات از فتنه داشتن بصیرت و آگاهی است، گفت: در ۹ دی با رهبری هوشمند امام انقلاب و حمایت مردم از نظام توطئه دشمن نقش بر آب شد.

عادلی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام ولی عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان امروز نهم دی ماه در مراسم سالروز حماسه ۹ دی که در مصلی نمازجمعه بندر انزلی برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی یک حماسه ماندگار است و برای همیشه تاریخ همانند ایام‌الله‌های دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه امروز مردم ایران با آگاهی و بصیرت یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌های دشمنان انقلاب را در هم پیچیدند، افزود: برنامه دشمن این بود با تبلیغات سوء، مردم را به صحنه و خیابان بکشد و با اغتشاش و برهم زدن نظم عمومی انقلاب را منهدم کند.

عادلی با اشاره به اینکه با هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب و بصیرتی که مردم ایران داشتند نقشه‌های دشمن نقش برآب شد، تصریح کرد: با رهبری هوشمند امام انقلاب و حمایت مردم از نظام توطئه وحشتناک دشمن نقش بر آب شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه خودجوش بودن، مردمی بودن و حضور گسترده مردم از ویژگی‌های ۹ دی است، تصریح کرد: کسی برای این روز فراخوان عمومی نکرد ولی مردم به صورت خودجوش به صحنه آمدند و طومار دشمنان و فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی در نوع خود اتفاقی بی‌نظیر بود و این پیام را دارد که بصیرت مردم ایران یک بصیرت مثال‌زدنی است، افزود: فتنه آثار مخرب و ویرانگری دارد که باید آن را بازخوانی کنیم و از زوایای مختلف در همایش‌ها و مراسم‌ها آن را بازگو کنیم تا دوباره گرفتار فتنه نشویم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بیش از ۸۰ درصد از واجدین شرایط پای صندوق رای آمدند و این افتخار بزرگ برگ زرینی بود که مردم بار دیگر به نام خود ثبت کردند ولی با فتنه تبدیل به تلخی شد.

وی تاکید کرد: راه نجات از فتنه داشتن بصیرت و آگاهی است و مردم ایران بصیر و آگاه هستند و با گوش فرادادن به فرمان ولی زمان خود ادامه مسیر راه روشن است.

عادلی تصریح کرد: امروز در سالروز ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و میثاق با ولایت است می‌گوییم خواسته مردم این است تا سران فتنه باید دادگاهی شوند و تمام این آسیب‌هایی را که به خاطر خواسته‌های دنیای خود بر مردم و ملت تحمیل کردند پاسخ بگویند.

وی با بیان این که دشمن همیشه به فکر فتنه است، افزود: این امت‌ها و مردم هستند که باید همیشه هوشیار و بصیر باشند تا در دام آن گرفتار نشوند.

انتهای پیام
captcha