ثبت وقف جدید در مراغه
کد خبر: 4023691
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

ثبت وقف جدید در مراغه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از ثبت وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: چهارمین موقوفه امسال توسط غلامعلی یوسفیان، باغدار خیر اهل روستای «کرده ده» است که حدود سه مَن محلی از باغ خود را وقف کرده است.

ثبت وقف جدید، مراغه، آذربایجان شرقیحجت‌الاسلام فریدون مطهری، رئیس اداره اوقاف مراغه، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از ثبت یک باغ موقوفه در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال چهار موقوفه توسط خیران در این شهرستان وقف شده است.

وی با بیان اینکه این موقوفه‌ها شامل قطعات زمین، مغازه و واحد مسکونی به ارزش حدود چهار میلیارد و ۵۵۰ تومان بوده‌اند، افزود: چهارمین موقوفه این شهرستان در سال جاری نیز توسط غلامعلی یوسفیان، باغدار خیر اهل روستای «کرده ده» این شهرستان وقف شده است.

مطهری، اضافه کرد: این باغدار خیر، حدود سه مَن محلی از باغ خود را که شامل انواع درختان گردو و سیب به ارزش حدود ۱۵۰ میلیون تومان برآورد می‌شود، وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف مراغه ادامه داد: این موقوفه با نیت کمک به نگهداری و تعمیر مسجد روستای «کرده ده» و نیز حمایت از فعالیت‌های قرآن به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز خانواده خیر مراغه‌ای، یک باب منزل مسکونی را به ارزش حدود چهار میلیارد تومان اهدا کرده بود که به عنوان بزرگ ترین وقف آذربایجان‌شرقی در سال جاری به ثبت رسیده است.

انتهای پیام
captcha