تشییع ۳ شهید گمنام دفاع مقدس در کرمانشاه
کد خبر: 4023386
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

تشییع ۳ شهید گمنام دفاع مقدس در کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از تشییع ۳ شهید گمنام هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در کرمانشاه خبر داد.

سردار ناصر باباخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار ناصر باباخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه با اشاره به وجود هشت یادمان مناطق عملیاتی و ۳۴ یادمان شهدای گمنام در کرمانشاه و شهرستان‌های استان، اظهار کرد: از سال گذشته مکاتبات بسیاری برای تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان انجام شده و بیش از ۱۰ نهاد و سازمان تقاضای تدفین شهدای گمنام را ارسال کردند که نهایتاً سه شهید گمنام به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

وی افزود: این سه شهید گمنام در شهرداری کرمانشاه، سازمان صدا و سیما و تیپ ۲۸۱ ارتش در شهر بیستون تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

سردار باباخانی از شهرداری کرمانشاه و سایر ارگان‌ها خواست تا نسبت به انتخاب محل مناسبی برای تدفین شهدای گمنام و ساخت یادمان مطلوب که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع می‌شوند، اقدام کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده هستند و باید مقام شامخ آنان به درستی تبیین شود.

انتهای پیام
captcha