حمایت از استعدادها و پیشروی به سمت تجاری‌سازی
کد خبر: 4022632
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

حمایت از استعدادها و پیشروی به سمت تجاری‌سازی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با حمایت از استعدادها باید به سمت تجاری‌سازی پیش برویم، گفت: جوان‌های با استعداد در گوشه‌ای از جامعه گم شده‌اند. امروز شاهد هستیم که در عرصه‌های فرهنگی و هنری جوانان انقلابی مدیریت‌ها را به عهده گرفته‌اند که امیدواریم از ظرفیت استعدادها استفاده کامل شود.

 احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار ایکنا از همدان، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، امروز 30 آذرماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری همدان، اظهار کرد: مسئله هنر مسئله‌ای است که می‌تواند هزاران پیام را در یک اثر هنری به مخاطب خود القا کند.

وی بیان کرد: امروز مسئله سمعی و بصری جای خیلی از مطالعات مکتوب را گرفته است و اگر سرانه مطالعه کتاب کاهش یافته به این علت است که بخش زیادی از وقت مردم به سمت فضاهای مجازی و مسائل سمعی و بصری رفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: 70 درصد گیرایی مردم در بخش بصری است و بیشتر اوقات مردم را پر کرده است.

وی با بیان اینکه گاهی در بحث رسانه ملی در ارائه محتواها عقب‌نشینی می‌کنیم، افزود: اثرگذاری‌های امروز در مقایسه با گذشته کمتر شده و همانطورکه رهبر معظم انقلاب هم اشاره داشتند صرف حضور در فضای مجازی مهم نیست، بلکه جریان سازی در این فضاها خیلی مهم است.

فلاحی تصریح کرد: میزان توجه و عنایت به سمت آثار ارزشی کمتر شده که امیدواریم در دولت فعلی توجه ویژه‌ای به این امر شود.

وی با تأکید بر اینکه با حمایت از استعدادها باید به سمت تجاری‌سازی پیش برویم، گفت: جوان‌های با استعداد در گوشه‌ای از جامعه گم شده‌اند. امروز شاهد هستیم که در عرصه‌های فرهنگی و هنری جوانان انقلابی مدیریت‌ها را به عهده گرفتند و امیدواریم که از ظرفیت استعدادها استفاده کامل را ببرند.

انتهای پیام
captcha