فعالان حوزه نماز در بندرانزلی تجلیل شدند
کد خبر: 4022336
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

فعالان حوزه نماز در بندرانزلی تجلیل شدند

در مراسم اجلاسیه نماز شهرستان بندرانزلی 30 نفر از فعالان حوزه فرهنگ، نماز و قرآن شهرستان امروز 29 آذرماه تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام صباحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر انزلی امروز 29 آذرماه در اجلاسیه نماز این شهرستان که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: جلسات شورای اقامه نماز در ادارات با جدیت برگزار و راهکارها و پیشنهادات برای گسترش و نهادینه کردن هرچه بهتر نماز به‌صورت مستمر برگزار می‌شود، همچنین در طول سال برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: بازدید از نمازخانه‌ تالارها و اماکن عمومی و همچنین برگزاری جلسات گفتمان دینی دانش‌آموزان و والدین در مدارس‌ در طول سال اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوطالب حجازی، مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان در ادامه گفت: ما در سایه نماز و روزه به آرامش روحی می‌رسیم همانطور که در سیره نبی مکرم اسلام(ص)، اهل بیت(ع) و بزرگان دین شاهد هستیم در هنگام گرفتاری به نماز پناه می‌بردند و این رفتارها الگوی مناسب رفتاری برای ما هستند.

وی افزود: ما در سایه نماز و روزه به آرامش روحی می‌رسیم همانطور که در سیره نبی مکرم اسلام(ص)، اهل بیت(ع) و بزرگان دین شاهد هستیم در هنگام گرفتاری به نماز پناه می‌بردند و این رفتارها الگوی مناسب رفتاری برای ما هستند.

حجازی بیان کرد: نماز خواندن حضور در محضر خدای متعال و ادب در پیشگاه الهی زمینه آرامش و انگیزه مثبت برای زندگی متعالی است زیرا ناامیدی انسان را به سمت فنا سوق می‌دهد.

در پایان این اجلاسیه از 30 نفر از دانش‌آموزان، فرهنگیان، فعالان حوزه فرهنگ و قرآن و نماز شهرستان بندرانزلی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha