اجرای طرح یلدای فاطمی در بندر انزلی
کد خبر: 4022319
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

اجرای طرح یلدای فاطمی در بندر انزلی

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی گفت: با اجرای طرح یلدای فاطمی برای ۱۰۰ خانواده نیازمند میوه شب یلدا تهیه و توزیع می‌شود.

یلدای فاطمی حجت‌الاسلام مهدی بازدار، کارشناس فرهنگی اجتماعی و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه صدیقه(س) به اجرای طرح یلدای فاطمی اشاره و اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا به همت اداره اوقاف و امور خیریه طرح  یلدای فاطمی را همزمان با استان در سطح شهرستان انجام دهد.

وی با بیان اینکه در این طرح برای ۱۰۰ خانواده نیازمند میوه شب یلدا تهیه و عصر امروز توزیع خواهد شد، افزود: هزینه این طرح ۱۲ میلیون تومان و توسط هیئت امناء بی‌بی حوریه، آقاسید محمد نجفی وامام‌زاده صالح(ع) تهیه و توزیع می‌شود.

بازدار با بیان اینکه مراسم عزاداری در دهه اول فاطمیه در امامزادگان شهرستان انجام شد، به طرح بازسازی سقف آستان مقدس امامزاده صالح اشاره و تصریح کرد: این طرح به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق پیش‌بینی تا قبل از سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به اتمام می‌رسد.

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: انجام این پروژه توسط اداره اوقاف بوده و هیچ اعتبار دولتی برای آن هزینه نشده است.

بازدار به طرح ساماندهی حیاط امامزاده سید محمد خرم کیا در لیجارکی اشاره کرد و افزود: این پروژه با مبلغ ۲۰ میلیون تومان از اعتبارات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در حال اجرا است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی مدت یک ماه به اتمام خواهد رسید و شامل موزاییک کاری کف، تعمیر دیوار آستان، نرده کشی و ایجاد بازارچه شمیم خدمت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha