اعلام برنامه‌های هفته وحدت حوزه و دانشگاه در البرز
کد خبر: 4020828
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

اعلام برنامه‌های هفته وحدت حوزه و دانشگاه در البرز

مدیر حوزه علمیه خواهران البرز با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: ویژه‌ برنامه‌های متنوعی در سطح مدارس علمیه خواهران استان به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 هفته وحدت حوزه و دانشگاه

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: به این مناسبت برنامه‌های متنوعی در سطح مدارس علمیه خواهران استان به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی، نشست‌های علمی و پژوهشی، نشست مسئولان مدارس علمیه و جمعی از طلاب با ائمه جمعه، مسابقه کتابخوانی، تهیه بروشور و دل‌نوشته، کرسی آزاداندیشی با موضوع تفاوت‌های حوزه و دانشگاه را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به برگزاری نشست‌هایی با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در محل دانشگاه‌های استان و همچنین مدارس علمیه خواهران بیان کرد: در این راستا می‌توان به برگزاری جلسه هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه، نشست وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع «نقش وحدت حوزه و دانشگاه در پایه‌ریزی، تشکیل و تداوم تمدن نوین اسلامی» و همچنین جلسه هم‌اندیشی نخبگان حوزه و دانشگاه اشاره کرد.

طاهر، دیدار طلاب با جمعی از دانشجویان با موضوع راهکارهای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه، تجلیل و مصاحبه با اساتید حوزوی که در دانشگاه نیز مدرس هستند، برگزاری کلاس طلاب در محیط دانشگاه در کنار دانشجویان، تجلیل از دانشجویانی که با حوزه همکاری دارند، را از دیگر برنامه‌ها دانست.

مدیر حوزه علمیه خواهران البرز با اشاره به برگزاری اردوی یک روزه در یکی از مدارس علمیه ویژه جمعی از دانشجویان و طلابی که قبلاً دانشجو بوده‌اند و اکنون در حوزه علمیه در حال ادامه تحصیل هستند، را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: همچنین به‌مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه مسابقات فرهنگی و ورزشی مشترک با دانشگاه را خواهیم داشت که در نهایت از برترین‌ها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha