هنر مؤثرترین مسیر در حفظ و انتقال مفاهیم دفاع مقدس است
کد خبر: 4018671
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

هنر مؤثرترین مسیر در حفظ و انتقال مفاهیم دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در اختتامیه جشنواره هنر‌های دفاع مقدس کرمانشاه، بیان کرد: هنر مؤثرترین مسیر برای حفظ و انتقال مفاهیم دفاع مقدس است.

سردار ناصر باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار ناصر باباخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنر‌های دفاع مقدس کرمانشاه در سالن همایش شهدای این اداره با اشاره به اثربخشی حوزه فیلم و تئاتر در حفظ و انتقال مفاهیم دفاع مقدس، اظهار کرد: باید از هنرمندان جوانی که جنگ را ندیده‌اند و با تمام احساس و تلاش خود، ایثارگری و مقاومت رزمندگان و مردم در دوران دفاع مقدس را بازآفرینی و به تصویر کشیده‌اند، حمایت و تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه هنر مؤثرترین مسیر در حفظ و انتقال مفاهیم دفاع مقدس است، افزود: هنرمندان عرصه دفاع مقس با هنر والای خود، فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل فعلی و آینده منتقل می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: اکثر هنرمندان امروز، دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند، اما کنار رزمندگان دیروز در سنگر فرهنگ و هنر ایثارگری و جانفشانی رزمندگان هشت سال دقاع مقدس را باهنرمندی به تصویر می‌کشند.

باباخانی بیان کرد: هنر به ویژه در حوزه تئاتر، سینما، فیلم و موسیقی جایگاه مهمی در ترویج و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس دارد و انتقال این مفاهیم به زبان هنر برای مخاطبان جذاب‌تر است.

وی در پایان تصریح کرد: امروز وظیفه مهمی که در حوزه‌های مختلف حفظ فرهنگ، آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برعهده داریم نشر و انتقال درست آن به نسل امروز و آینده است.

انتهای پیام
captcha