جشنواره ملی گوهر فاطمی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4017001
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

جشنواره ملی گوهر فاطمی در اردبیل برگزار می‌شود

دبیر جشنواره گوهر فاطمی استان اردبیل، گفت: جشنواره ملی گوهر فاطمی با محوریت نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف در اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره ملی گوهر فاطمی به گزارش ایکنا از اردبیل، وحیده شیرمحمدپور، دبیر جشنواره گوهر فاطمی استان اردبیل، هفتم آذرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف،‌ جشنواره ملی گوهر فاطمی در رده‌های مختلف سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نیاز است تا این مهم در جامعه به یک فرهنگ نهادینه تبدیل شده و گسترش یابد که به همین منظور زنان و مردان به صورت کاربردی و میدانی فعالیت دارند.

دبیر جشنواره گوهر فاطمی استان اردبیل، ادامه داد: برای ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب و ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، ملی و انقلابی نیاز است تا از ظرفیت همسران، فرزندان و بسیجیان فعال استان در این جشنواره استفاده شود.

شیرمحمدپور ادامه داد: به همین منظور عناوین مختلفی همچون فیلم کوتاه، عکس، دلنوشته، نقاشی و شعر جزو محورهای آثار تولیدی هستند که در زمینه‌های مختلف عفاف حجاب جهادگری و ایثار، فرهنگ و هنر، دانش و پژوهش و خلاقیت و نوآوری مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 20 آذرماه به دبیرخانه جشنواره یا مرکز فرهنگی خانواده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha