نشریه مجازی «شمیم پایداری و تولید داخلی» ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪ
کد خبر: 4015728
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

نشریه مجازی «شمیم پایداری و تولید داخلی» ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪ

هفتمین ﻧﺴﺨﻪ مجازی نشریه جوانان انقلابی و جهادگران قرآنی با موضوع «شمیم پایداری و تولید داخلی» با مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و خنثی‌سازی تحریم‌ها به همت مؤسسه قرآنی طاهای شهرستان بوشهر منتشر شد.

نشریه مجازی «شمیم پایداری و تولید داخلی»به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، هفتمین ﻧﺴﺨﻪ مجازی نشریه جوانان انقلابی و جهادگران قرآنی مؤسسه قرآنی طاهای شهرستان بوشهر با مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و خنثی‌سازی تحریم‌ها، با انتشار پنج عکس‌نوشته به موضوع «شمیم پایداری و تولید داخلی» اختصاص داده شده و با هدف روشنگری و بصیرت‌افزایی در کانال خبری این مؤسسه در ﭘﯿﺎﻡ‌ﺭﺳﺎﻥ ﺳﺮﻭﺵ به نشانی sapp.ir/mghtbu@ بارگذاری شد.

در مقدمه این نشریه الکترونیکی که گذرا به بیانات حکیمانه و راهبردی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) پرداخته آمده است: اگر خواسته‌های دشمن را قبول کنیم خواسته‌های جدیدی مطرح خواهد کرد. راه برداشتن تحریم عقب‌نشینی از مقابل دشمن نیست تنها علاج تحریم تکیه بر توانایی‌های ملی است. هدف کوتاه‌مدت دشمن از تحریم خسته کردن مردم است؛ چند سال است می‌گویند تابستان داغ امثال خودشان دچار تابستان داغ شدند. همچنین نیز هدف دشمنان از تحریم‌ها این است که مردم را به ستوه بیاورند تا جلوی نظام بایستند، با تحریم‌ها جلوی پیشرفت‌های علمی ایران را بگیرند و اقتصاد ایران را ورشکسته و متلاشی کنند.

در صفحه نجوای اندیشه این نشریه نیز آمده است: یکی از دلخوشی‌های من دیدار با مردم بود، این ویروس حقیر و خطیر مانع شده است. مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، به شرط تلاش شبانه‌روزی مسئولان و مدیریت قوی، جامع و خسته نشو و تمرکز بر تولید داخلی و چشم امید نداشتن به خارج، قابل حل هستند و سر و صداهای اراذل مسلط بر ملت آمریکا هم نباید ذهن کسی را مشغول کند.

یادآور می‌شود، نشریه الکترونیکی جوانان انقلابی و جهادگران قرآنی با مدیریت حامد فکوری، واحد رسانه و ارتباطات نوین مؤسسه قرآنی طاهای شهرستان بوشهر با موضوعات «فرهنگ دینی، سبک زندگی و ترویج ازدواج آسان، جهاد و حماسه، جوان و خانواده، معرفی تازه‌های نشر کتب قرآنی و معارفی، کودک و هنرهای قرآنی، نماز و نگرش در آفرینش طبیعت الهی» منتشر و در اختیار مخاطبان در فضای مجازی قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان جهت مشاهده نسخه‌های این نشریه مجازی می‌توانند به کانال مؤسسه قرآنی طاها در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir/mghtbu مراجعه کنند.

طاها لَک

انتهای پیام
captcha