درخواست ارجاع فعالیت‌های بیشتری به اتحادیه‌های قرآنی
کد خبر: 4013701
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
طی جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره امروز اتحادیه قرآنی یزد مطرح شد؛

درخواست ارجاع فعالیت‌های بیشتری به اتحادیه‌های قرآنی

در دهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد درخواست شد تا اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت طی نامه‌ای از وزارت کشور درخواست کند تا با ارسال نامه به استانداری‌ها (با توجه به انتساب استانداران جدید) برای معرفی اتحادیه‌های قرآنی به عنوان مرجع رسمی قرآنی ـ مردمی اقدام کند.

دهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد به گزارش ایکنا، دهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد، صبح امروز، 25 آبان‌ماه با حضور اعضا به منظور تصویب برنامه سه‌ساله اتحادیه تشکیل شد.


بیشتر بخوانید:


بنابر گفته محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه «پیرو جلسه گذشته اتحادیه قرار شد دو جلسه فوق‌العاده به منظور تسریع در روند تدوین و تصویب برنامه‌های سال‌های اخیر فعالیت اتحادیه تشکیل شود که جلسه 18 آبان‌ماه و امروز به منظور بحث و تبادل نظرات و بررسی پیشنهادات و انتقادات اعضا برگزار و مقرر شد تصمیم نهایی در جلسه دو هفته آینده گرفته شود. این برنامه‌های سه‌ساله با سه محور سیاست‌های حاکم و برنامه‌ها، اهداف و مأموریت‌ها، راهبرد برنامه‌ها تهیه و تأمین خواهد شد.»

از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه فوق این بود؛ با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، مقرر شد تا در ابتدای هر جلسه هیئت مدیره به مدت 10 دقیقه درباره چند خط از بیانیه بحث و تبادل نظر شود و تلاش کنیم تا آنها را به عملیاتی شدن در سطح استان نزدیک کنیم و از این بیانیه در برنامه‌ها استفاده شود. 

درخواست اتحادیه قرآنی یزد از اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به منظور ارسال نامه به وزارت کشور برای ارسال نامه به استانداری‌ها (با توجه به انتساب استانداران جدید) برای معرفی اتحادیه‌های قرآنی به عنوان مرجع رسمی قرآنی ـ مردمی و ارتقای تعامل و همکاری با آنها از دیگر خروجی‌های این جلسه دو ساعته بود. 

یادآوری می‌شود، محمد شایق، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، حسین قادری بغدادآباد، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی‌فیروزآبادی، امیر میرجلیلی به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دوره دوم هستند. همچنین محمدرضا حسینی‌بغدادآبادی، سعید ملکوتیان و طیبه نصیری‌زارچ به عنوان هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد هستند.

انتهای پیام
captcha