اجرای طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم شهرستان دشتی
کد خبر: 4013625
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

اجرای طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم شهرستان دشتی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از اجرای طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی خبر داد و گفت: هدف از این طرح تحقق شعار تحول، عدالت محوری و دست‌یابی به هدف توسعه اقتصاد هنر است.

آموزش رایگان هنر

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی صبح امروز 25 آبان در گفت‌وگو با اصحاب رسانه از اجرای طرح آموزش هنر در مناطق محروم دشتی خبر داد و گفت: در راستای شعار تحول و عدالت محوری  و دست‌یابی به هدف توسعه اقتصاد هنر، طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی به جزئیات این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح آموزشی در دو بخش «آموزش رشته‌های مختلف هنری» و «کمک به راه‌اندازی مؤسسات فرهنگی، هنری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد»، در آموزشگاه‌های هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا در مناطق محروم و مرزی انجام می‌شود.

زارعی از  آموزش رایگان رشته‌های مختلف هنری خبر داد و افزود: کمک به رونق کسب و کارهای هنری و کشف استعدادهای هنری در این مناطق از اهداف اصلی طرح است و همه علاقه‌مندان می‌توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و یا از طریق سامانه Amoozesh.azmoonehonar.ir برای ثبت نام دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام متقاضیان تا 15 آذر ماه سال‌جاری خواهد بود، اظهار کرد: جامعه هدف این طرح انجمن‌ها، آموزشگاه‌ها، مؤسسه‌ها، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کتابخانه‌های عمومی و انجمن سینمای جوانان و به‌ویژه روستاهای شهرستان است و در این طرح ذائقه‌ها، نیازها و خواسته‌های مناطق متناسب با ظرفیت‌ها از اولویت‌هایی است که مورد توجه و مد نظر مسئولان امر قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha