رونمایی از کتاب «بانوی بدون مرز؛ پژوهشی در زندگی حضرت معصومه(س)»
کد خبر: 4012892
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
از سوی مؤسسه فجرنور املش انجام گرفت؛

رونمایی از کتاب «بانوی بدون مرز؛ پژوهشی در زندگی حضرت معصومه(س)»

در حاشیه نماز جمعه 21 آبان‌ماه، طی مراسمی از کتاب «بانوی بدون مرز؛ پژوهشی در زندگی حضرت معصومه(س)» تألیف یامین یحیی‌پور، مدیر مؤسسه فجر نور املش رونمایی شد.

کتاب «بانوی بدون مرز؛ پژوهشی در زندگی حضرت معصومه(س)»به گزارش ایکنا، در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه(س) در سه‌شنبه هفته جاری(25 آبان‌ماه) و تلاقی آن با هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی، طی مراسمی در بین‌الصلاتین نماز جمعه، روز گذشته، 21 آبان‌ماه شهرستان املش از کتاب «بانوی بدون مرز؛ پژوهشی در زندگی حضرت معصومه(س)» تألیف یامین یحیی‌پور، مدیر مؤسسه فجرنور املش، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی رنجبر، امام جمعه املش و مسئولان سپاه و نیروی انتظامی و مسئولان اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی املش و نمازگزاران این شهرستان، رونمایی شد.

بنابر گفته یحیی‌پور «این کتاب با محوریت توجه به بحث هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) از مدینه به قم و توجه به بُعد فراملیتی و فرامرزی ایشان بدون درنظر گرفتن مرز جغرافیایی و عرب و عجم و اقتباس گرفتن انقلاب اسلامی از این هجرت و توجه به ولایت‌مداری و ولایت فقیه و همچنین اقتباس عملکرد جبهه مقاومت و در رأس آن شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و عراق از این هجرت، تهیه و تألیف شده است».

رونمایی از کتاب «بانوی بدون مرز؛ پژوهشی در زندگی حضرت معصومه(س)»

این کتاب طی چهار سال بدون حمایت از سوی مجموعه‌ای و در پنج فصل چون معرفی وجود حضرت معصومه(س)، شرایط سیاسی و اجتماعی و فرهنگی آن دوران، مبانی قرآنی شخصیت سیاسی و اجتماعی حضرت(س)، ایرانیان و انتخاب اسلام ناب و محمدی (با زیر بخش‌هایی چون استرداد اسلام‌خواهی و فرهیختگی ایرانیان، ارتباط بین هجرت حضرت معصومه(س)، پیدایش قم و توسعه و نشر اسلام در ایران و انقلاب اسلامی و تحولات قیام مردم قم در 15 خرداد و زمینه‌سازی انقلاب اسلامی و...)، قم دستاورد بزرگ هجرت و بصیرت حضرت معصومه(س) (با تمرکز بر روی شخصیت حضرت امام خمینی(ره)، ولایت فقیه، امام خمینی(ره) فرزند قرآن و عترت و ...) تهیه شده است.

کتاب بانوی بدون مرز در 256 صفحه از سوی انتشارات مبین قم به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب و دریافت آن می‌توانند با شماره 09118418361 تماس بگیرند.

کتاب «بانوی بدون مرز؛ پژوهشی در زندگی حضرت معصومه(س)»

این دومین کتابی است که  از سوی یامین یحیی‌پور، مدیر مؤسسه فجر نور املش به رشته تحریر درآمده است. کتاب نخست این مؤلف تحت عنوان «قرآن کریم، کتاب انقلاب در دهه فجر» در 17 بهمن‌ماه سال 99 همزمان با روز قرآن و انقلاب در نمازجمعه املش و رشت رونمایی شد.

یامین یحیی‌پور، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد علوم قرآن و حدیث است. همچنین سومین کتاب وی نیز با عنوان «دشمن نقاب‌دار» زیر چاپ است تا در حماسه 9 دی‌ امسال رونمایی شود. همچنین مؤسسه فجر نور املش فعالیتش را از سال 1387 با مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرده است.

انتهای پیام
captcha