آثار تولیدی حوزه هنری اردبیل به جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شد
کد خبر: 4012759
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

آثار تولیدی حوزه هنری اردبیل به جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شد

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل،‌ گفت: جشنواره عمار به عنوان تقویت‌کننده گفتمان انقلاب به شمار می‌رود که به همین منظور، آثار تولیدی فاخری از حوزه هنری این استان به جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است.

حامد اسحاقی حوزه هنری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد اسحاقی، مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل،‌ 22 آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: جشنواره عمار به عنوان تقویت‌کننده گفتمان انقلاب به شمار می‌رود که به همین منظور، آثار تولیدی فاخری از حوزه هنری این استان، به جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از زبان هنر، به عنوان منبعی است که تمامی هنرها در آن نهفته و خاکریزی محکم در مقابل تهاجمات رسانه‌ای و فرهنگی غرب به شمار می‌رود که با بهره‌گیری از ظرفیت این جشنواره به دنبال ایجاد دلگرمی و انگیزه برای فیلم‌سازان حوزه فرهنگی و جهادی هستیم.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل،‌ گفت: تولید آثار و محتوای ارزشمند و فاخر، در عصری که هجمه‌های فرهنگی همه‌جا را فراگرفته بیش از هر مسئله‌ دیگری حائز اهمیت بوده که به همین دلیل جشنواره عمار رویکرد هنر برای مردم را دنبال می‌کند و بخشی را برای اکران مردمی در نظر گرفته شده، تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای همه اقشار جامعه به نمایش گذاشته شود.

اسحاقی، ادامه داد: حرکت در جهت گفتمان انقلاب از شروع انقلاب تا به امروز، در راستای حراست از آرمان‌های نظام پیشرو و مقابله با نفوذ فرهنگی و رسانه‌ای غرب، تقویت و حمایت جبهه فرهنگی و نیروهای مردمی و جهادی بوده که کوچک‌ترین سهل‌انگاری باعث خسارات جبران‌ناپذیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در دو بخش قصه ما و بخش رقابتی در قالب داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه و آیتم تلویزیونی، فیلمنامه برگزار شده و پس از اعلام نتایج از آذر 1400 برنامه‌های اکران مردمی آغاز می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه به انجام رسیده است.

انتهای پیام
captcha