بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان تبدیل شود
کد خبر: 4012005
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان تبدیل شود

مسئول پژوهشکده صدر دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود و فرهنگیان در تبدیل این بیانیه به گفتمان نقش‌ مهمی برعهده دارند.

جبارپور دانشگاه جامع امام حسین

به گزارش ایکنا از البرز، محمد جبارپور، مسئول پژوهشکده صدر دانشگاه جامع امام حسین(ع) روز سه‌شنبه، 18 آبان در همایش فرهنگیان که با محوریت تبیین گام دوم انقلاب در سالن امام علی(ع) آموزش و پرورش ناحیه یک کرج بر ضرورت عملیاتی‌کردن محورهای بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: تاکنون این بیانیه در حد شعار باقی مانده و بیشتر افراد جامعه از تاثیر آن آگاهی ندارند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما نیز همانند سایر انقلاب‌ها در صورت بی‌توجهی می‌تواند غربگرا شود، افزود: باید برای انقلابی‌شدن و انقلابی ماندن نسل جدید یک راه جدید ایجاد کنیم که البته در این مسیر موانع داخلی و خارجی نیز وجود دارد که باید با حرکت جهادی و علمی موانع را برداریم.

این مسئول بیان کرد: رسانه های بیگانه برای ضربه‌زدن به کشور سعی دارند تا مردم را نسبت به انقلاب و مسئولان بدبین کنند و ذهن افراد را به سمتی که می‌خواهند، هدایت کنند لذا دراین بخش نیز نباید سکوت کنیم و اتفاقات خوبی که در کشور رخ می‌دهد را پررنگ کنیم.

مسئول پژوهشکده صدر دانشگاه جامع امام حسین(ع) بیان کرد: گام دوم انقلاب به ما می‌گوید که نباید چشم بسته همه چیز را پذیرفت و به افرادی که دل به غرب سپرده‌اند، اعتماد کرد زیرا غرب با ظاهرجذاب و خوبش دلبری می‌کند.

جبارپور بر تشکیل حلقه‌های صالحین گام دوم انقلاب در مدارس تاکید کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود و فرهنگیان در تبدیل این بیانیه به گفتمان نقش‌ مهمی برعهده دارند.

وی در پایان از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور و راهبرد یاد کرد و یادآورشد: این بیانیه یک هدف کلان ۴۰ ساله را پیش روی ما قرار می‌دهد لذا طبیعی است نهادهای فرهنگی، پژوهشگران، مراکز علمی و تحقیقی در این زمینه بیشتر کار کنند.

 

انتهای پیام
captcha