فراخوان جمع‌آوری خاطرات خادمیاران رضوی استان تهران اعلام شد
کد خبر: 4011057
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

فراخوان جمع‌آوری خاطرات خادمیاران رضوی استان تهران اعلام شد

کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران طی فراخوانی به جمع‌آوری خاطرات ناب لحظات خدمت خادمیاران و یاوران رضوی در قالب داستان، شعر و دل‌نوشته اقدام کرده است.

فراخوان جمع‌آوری خاطرات خادمیاران رضویبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با محوریت و مشارکت خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی منطقه ۱۴، به‌منظور ترویج فرهنگ و سیره رضوی و انعکاس خدمات، فعالیت‌ها و به شکرانه خدمت به ساحت مقدس علی بن موسی الرضا(ع)، به جمع‌آوری خاطرات ناب لحظات خدمت خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در قالب داستان، شعر و دل‌نوشته اقدام کرده است.

به همین منظور کلیه خادمیاران و یاوران رضوی در مناطق و شهرستان‌های استان تهران می‌توانند تجربیات، اتفاقات، گشایش‌ها، سختی‌ها و زیبایی‌ها، صحنه‌های ماندگار، لحظات شیرین تأثیرگذار، خاطرات و حس ناب خدمت و رویدادهای عرصه خدمت رضوی که طی دوره فعالیت با آن مواجه شده‌اند را از امروز، 15 آبان‌ماه به شماره ۰۹۳۵۷۷۶۰۲۰۸ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

آثار ارسالی باید همراه با نام و نام خانوادگی، کد ملی، عنوان عرصه و کانون خدمت رضوی، زمان و مکان رویداد باشد و در صورت داشتن تصویر مرتبط و مناسب همراه متن پیوست شده و جهت اصلاح و تکمیل آثار شماره تماس و راه ارتباطی ارسال‌کننده نیز درج شود.

خدمت‌رسانی در حرم مطهر رضوی، منطقه یا شهرستان محل خدمت در مصادیق محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، تعریف اتفاقات و روند مسیر خادمیار و یاور رضوی شدن افراد، تحولات به‌وجود آمده در زندگی پس از خادمیار شدن، جایگاه کسب شده در بین عموم مردم، مرور خاطرات جذاب و دلنشین از حضور خادمان به‌ همراه پرچم متبرک رضوی که در حاشیه پوشش برنامه‌ها با آن مواجه شده‌اند، ارائه خدمات گوناگون در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی رضوی، کمک به بیماران، اردوها و حرکت‌های جهادی، آماده‌سازی اقلام معیشتی و همکاری در طبخ و توزیع غذای حضرتی، اعزام زائراولی‌ها به سفرهای زیارتی، برپایی روضه‌های خانگی، جلوه‌های بی‌نظیر خدمت رضوی به مخدومین از موضوعات این فراخوان است.

یادآور می‌شود، آثار ارسالی‌ علاوه بر انتشار در سایت‌های خبری و استفاده در تولید محتوای صفحات مجازی از سوی خادمان رسانه‌ای در استان تهران، در کتابی ویژه و مصور به‌صورت دیجیتال همراه با ذکر نام ارسال‌کننده منتشر خواهد شد.

علی ضرتاش‌ور
انتهای پیام
captcha