13 آبان تجلی استکبارستیزی و نماد غیرت جوانان انقلابی است
کد خبر: 4010696
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
امام‌جمعه طارم:

13 آبان تجلی استکبارستیزی و نماد غیرت جوانان انقلابی است

حجت‌الاسلام منصوری در مراسم گرامیداشت روز 13 آبان و مبارزه با استکبار جهانی، گفت: این روز بزرگ نمادی از شجاعت، استقامت و جسارت نسل جوان و انقلابی در مقابل هیمنه آمریکا است.

حجت‌الاسلام منصوری، امام‌جمعه شهرستان طارمبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام منصوری، امام‌جمعه شهرستان طارم، امروز در مراسم گرامیداشت روز 13 آبان و مبارزه با استکبار جهانی که در مسجد جامع امام خمینی(ره) شهر آب بر برگزار شد، گفت: این روز بزرگ نمادی از شجاعت، استقامت و جسارت نسل جوان و انقلابی در مقابل هیمنه آمریکا است.

وی بیان کرد: در قرآن کریم بیش از دو هزار و 500 آیه در خصوص دشمن‌شناسی وجود دارد که 300 آیه از آن در مورد منافقین و 48 آیه آن پیرامون استکبارستیزی صحبت می‌کند اشاره به این نکته دارد که  فرد مسلمان نمی‌تواند نسبت به طاغوت و مستکبرین بی‌توجه باشد.

منصوری در ادامه سخنان خود تلاش برای ایجاد بازدارندگی، فراهم کردن اسباب وحشت دشمنان، اتخاذ مواضع انقلابی و ممنوعیت پیوند و دوستی با کفار و دشمنان، ممنوعیت ترس از استکبار و ممنوعیت خوش‌گمانی به استکبار را از مهمترین دستوالعمل‌های قرآنی درمواجهه با استکبار بیان کرد.

امام‌جمعه طارم با بیان اینکه ما باید ثبات قدم داشته، فریب لبخند دشمن را نخوریم و انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم و انقلابی بمانیم، افزود: ما باید به این جوانان انقلابی اعتماد و تکیه کنیم چون با اعتماد به این جوانان موجبات دلگرمی و امیدواری آنها را در جامعه بیشتر کرده و در آنها اعتماد به نفس ایجاد می‌کنیم.  نوجوانان و جوانان انقلابی باید شهدای دانش‌آموز را الگوی خود قرار دهند و همیشه روحیه استکبارستیزی را در خود حفظ کنند.

حجت‌الاسلام منصوری اظهار کرد: دنیا می‌داند ایران اقتدار و سربلندی و سرافرازی پیدا کرده و دشمنان ایران ازجمله آمریکا و رهبرانشان در مقابله با ایران سرخورده و خسته شدند و همیشه از استقامت ایران تودهنی خورده‌اند.

در ادامه این مراسم  جمع حاضر در محل برگزاری مراسم روز مبارزه با استکبار جانهی در پاسخ به متن بیانیه پایانی که به‌وسیله یکی از دانش‌آموزان شهرستان طارم قراعت شد با شعارهای کوبنده درتأیید آن فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

مرتضی قاسمی
انتهای پیام
captcha