جوانان انقلابی مدیریت فضای مجازی را به دست بگیرند
کد خبر: 4010683
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

جوانان انقلابی مدیریت فضای مجازی را به دست بگیرند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: جوانان و بسیجیان انقلابی مدیریت فضای مجازی را با هوشیاری و عزمی جدی با ارائه کارهای فاخر به دست بگیرند و امروزه نقش فضای مجازی غیرقابل انکار بوده و بسیار تأثیرگذار است.

جوانان انقلابی مدیریت فضای مجازی را به دست بگیرندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، ۱۳ آبان در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فضای مجازی آذربایجان غربی، اظهار کرد: جوانان و بسیجیان انقلابی مدیریت فضای مجازی را با هوشیاری و عزمی جدی با ارائه کارهای فاخر به دست بگیرند و امروزه نقش فضای مجازی غیرقابل انکار بوده و بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: باید همانطور که جبهه واحدی از نیروهای انقلابی در عرصه نظامی در مقابل استکبار جهانی تشکیل یافته و صف کشیده‌اند، در فضای مجازی جبهه دشمن نیز شکست سنگین و دندان‌شکنی توسط جوانان به آنها متحمل شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در بازدید از این رویداد با اشاره به اهمیت نقش رسانه و فضای مجازی در دنیای امروز، تصریح کرد: امروز نقش رسانه و عرصه دیجیتال و تولید محتوا در دنیا حرف اول را می زند.

سردار حبیب شهسواری خاطرنشان کرد: رسانه و عرصه دیجیتال و تولید محتوا، بر تمام پدیده‌ها اثرگذار بوده و نقش آن مشخص و کاملا مؤثر است.

وی با بیان اینکه با حضور بسیجیان قهرمان در عرصه‌های مختلف اقدامات مهمی اتفاق افتاده است، گفت: بسیجیان همانطوری که در صحنه‌های مختلف حضور داشته و همواره خوش درخشیده‌اند، در عرصه تولید محتوا هم اثرگذار بوده و در تولید محتوای ارزشی و معنوی برای جوانان در راستای مقابله با پدیده‌های زشت و منفی و ضدارزشی، گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

انتهای پیام
captcha