برپایی محافل انس با قرآن در هفته وحدت با همکاری مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی
کد خبر: 4007814
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

برپایی محافل انس با قرآن در هفته وحدت با همکاری مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی

مدیر مؤسسه قرآنی اظهرالجمیل الاعلی مشهد به تشریح برنامه‌های گراميداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) پرداخت و از برپایی محافل گوناگون انس با قرآن در اماکن متبرکه به این مناسبت خبر داد.

سروش عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح برنامه‌های گراميداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، گفت: همزمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی، محفل انس با قرآن کریم در مساجد حاشیه شهر مشهد و اماکن متبرکه کاشمر  برگزار شد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این ایام فرخنده، معرفی کتاب درباره سیره و سبک زندگی رسول اکرم(ص) است که در قالب طرح دوشنبه‌های کتاب امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با همکاری ۱۱ مسجد به نام امام رضا(ع)  اجرا می‌شود.

عظیمی بیان کرد: همچنین در این ایام، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به نمازگزاران در دستور کار قرار داشت و بر همین اساس امشب مسابقه کتابخوانی نیز در مسجد برگزار می‌شود. قصد داریم با استفاده از ظرفیت مساجد به بُعد مهرورزی و دیگر ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم(ص) بپردازیم تا عموم مردم حاشیه شهر مشهد به‌ویژه قشر جوان را با سیره نبوی بیشتر آشنا کنیم.

عظیمی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در هفته وحدت کلیپ و عکس‌نوشته‌‌هایی با محتوای میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت در فضای مجازی در حال انتشار است.

وی یادآور شد: در این محافل از قاریان ممتاز کشور، احسان سوختانلو، حامد خلیلی، محمدامین کهن، محمدباقر محسنی، محمدرضا دربان ملک، امیرمحمد خالقی، سعید مسلمان، امیرعلی عطایی، محمدطه درودی، محمداحسان قطب‌الدین و حافظ کل قرآن سیدحسین فیروزی استفاده شد.

عظیمی در خاتمه تصریح کرد: تلاش اعضای مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی  با مشارکت بچه‌های مسجدی گرامیداشت هفته وحدت است.

انتهای پیام
captcha