تقدیم ۵۴ شهید روحانی کردستان در راه دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب
کد خبر: 4006164
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

تقدیم ۵۴ شهید روحانی کردستان در راه دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور انقلاب اسلامی با اشاره به تقدیم ۵۴ شهید روحانی در راه دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی در کردستان، گفت: همه این شهدا انسان‌های بزرگی بوده‌اند که تمام زندگی خود را در راه دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب فدا و در این مسیر ایثار و از خودگذشتگی کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور روز گذشته، 26 مهرماه در دیدار جمعی از علمای اهل سنت و تشیع با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اسلام می‌فرماید: یکی از مواردی که موجب وحدت و همدلی می‌شود پیروی از ولی‌فقیه و ولی امر هستند.

وی انقلاب اسلامی را نیز حاصل وحدت و همدلی و پیروی از ولی‌فقیه دانست و افزود: مانایی و ماندگاری این نظام هم در سایه توجه به همین وحدت خواهد بود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه تمام دستاوردهایی که تا امروز در حوزه‌های مختلف داریم به برکت وحدت است، افزود: از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون همه در عرصه‌های مختلف حاضر بوده و فداکارانه با افکار انحرافی و توطئه‌های دشمنان مقابله کرده‌اند.

وی با اشاره به تقدیم ۵۴ شهید روحانی در راه دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی در کردستان گفت: همه این عزیزان انسان‌های بزرگی بوده‌اند که تمام زندگی خود را در راه دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب فدا و در این مسیر ایثار و از خودگذشتگی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عسکری با بیان اینکه با همت علما، وحدت بین شیعه و اهل سنت در استان حاکم است، یادآور شد: امیدوارم با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم یکدلی و همدلی خود را در کردستان حفظ و همواره در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام
captcha