دوره آموزش مجازی «احکام شرعی امر به معروف و جهاد» برگزار می‌شود
کد خبر: 4003669
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)؛

دوره آموزش مجازی «احکام شرعی امر به معروف و جهاد» برگزار می‌شود

دوره آموزش «احکام شرعی امر به معروف و جهاد» به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) به صورت آفلاین با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح‌زاده در 18 جلسه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره آموزش احکام شرعی امر به معروف و جهاد را برگزار می‌کند.

این دوره با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح‌زاده در ۱۸ جلسه ویدیویی کوتاه دنبال می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی در این دوره تا چهارم دی‌ماه به آدرس اینترنتی Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

دوره‌های آموزش ویدیویی احکام نماز، خمس، زکات، انفال، حج، احکام وقف، نذر و قسم، اجتهاد و تقلید، خوردن و آشامیدن، اموات، وصیت و ارث، عقد و ازدواج و خانواده، خرید وفروش و غصب و نگاه کردن نیز در قالب دوره‌های آموزشی ویدیویی در این مرکز ارائه می‌شود.

مشاهده دروس به صورت رایگان، اعطای گواهینامه بعد از گذراندن تمامی این دروس و قبولی در آزمون و شرکت در دوره‌ها بدون محدودیت سنی و پیش نیاز از جمله مزایای این دوره است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی در دوره‌های ویدیویی آفلاین مرکز قرآن و حدیث کریمه به سایت مرکز به نشانی qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha