افتخار و اقتدار نظام به دلاورمردی نیروی‌های مسلح است
کد خبر: 4003384
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

افتخار و اقتدار نظام به دلاورمردی نیروی‌های مسلح است

استاندار خراسان شمالی گفت: افتخار و اقتدار نظام به دلاورمردی و پایمردی نیروهای مسلح است.

افتخار و اقتدار نظام به دلاورمردی نیروی‌های مسلح استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، ۱۷ مهرماه، در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی که در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان با حضور مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه افتخار، سربلندی و اقتدار نظام به پایمردی و دلاورمردی نیروهای مسلح است، بیان کرد: نیروی انتظامی وظیفه بسیار خطیر و حساسی دارند و در ایجاد نظم و امنیت در کشور نقش بسیار مؤثری دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری رضایت کامل از نیروهای مسلح و نیروی انتظامی دارند، تصریح کرد: حضور دلسوزانه نیروی انتظامی در صحنه موجب شده است تا مردم نیروی انتظامی را همراه و در کنار خود ببینند که این موضوع بسیار ارزشمند و مورد اهمیت است.

شجاعی با بیان اینکه دلبستگی و وابستگی مردم به نیروی انتظامی نسبت به کل کشورهای جهان بی‌نظیر است، افزود: نیروی انتظامی در مسائل مختلف کشور از جمله مسائل سیاسی،  اجتماعی،  امنیتی و... در کنار مردم و نظام بوده است.

استاندار خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی همیشه برای مردم و نظام در صحنه حضور داشته است و حضور نیروی انتظامی در صحنه موجب دلگرمی و آرامش خاطر مردم شده است.

نیروهای مسلح مانعی برای اجرای توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی 

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین گفت: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و نیروی انتظامی و نیروهای مسلح با حضور به موقع خود، توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کردند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی وابسته به هیچ نظام و سلطه دیگری نیست و استقلال نیروی انتظامی در تمام دنیا زبان‌زد است.

نوری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال نابودی این نظام بودند و هستند، تصریح کرد: دشمنان در این ۴۰ سال به دنبال ایجاد ناامنی‌های بسیاری بودند اما حضور به موقع نیروی انتظامی و نیروهای مسلح، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به فداکاری‌های نیروهای انتظامی، تأکید کرد: در برخی از مواقع نیروی انتظامی آسیب دید اما به کسی آسیب نرساند و این نشان از فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های نیروی انتظامی دارد.

 

 

انتهای پیام
captcha