اعلام فراخوان جذب طلاب برای فعالیت در مناطق محروم بوشهر
کد خبر: 4002420
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

اعلام فراخوان جذب طلاب برای فعالیت در مناطق محروم بوشهر

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: طی فراخوانی از طلاب جوان، انقلابی و توانمند برای استقرار در مناطق محروم دعوت به عمل می‌آید.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده، کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر از آغاز جذب روحانیون مستقر توسط اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به لزوم فعالیت روحانیون جوان، علاقه‌مند، انقلابی و دغدغه‌مند نسبت به مسائل فرهنگی در اقصی نقاط بوشهر، طی فراخوانی از طلاب جوان، انقلابی و توانمند جهت استقرار در مناطق محروم دعوت به عمل می‌آید.

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: فرایند جذب و استقرار روحانی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی سالانه در 4 نوبت انجام می‌شود که در همین راستا امسال اقدام به جذب و انجام مصاحبه و پذیرش مبلغین واجد شرایط خواهد شد.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص زمان اجرای این طرح و مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان ضمن دعوت از عموم روحانیون و مبلغین برای شرکت در این طرح گفت: زمان آغاز فرایند جذب روحانیون مستقر تا 18 مهرماه خواهد بود.

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: روحانیون علاقه‌مند به همکاری پس از پذیرش، در قالب امام روستا، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و مناطق هدف بنیاد علوی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه امروزه امامان روستاهای استان بوشهر در سنگر تبلیغ، مجاهدانه در حل مسائل مردم پیشگام و پای کار هستند، اضافه کرد: امور روحانیون اداره کل با تکمیل اطلس تبلیغی و مناطق دارای الویت‌بندی، اقدام به شناسایی مبلغین کرده و با توجه به شاخص‌های جذب و گزینش کمیته استانی، اقدام به استقرار روحانیون مستقر می‌کند.

صادق‌زاده گفت: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، در مرکز استان به اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، واقع در میدان امام خمینی(ره) مراجعه حضوری و یا با شماره تلفن 07733562536 تماس بگیرند و در شهرستان‌ها به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

در استان بوشهر هم اکنون 100 مبلغ به عنوان روحانی مستقر در حال ارائه فعالیت‌های فرهنگی – اجتماعی و خدمت‌رسانی به جامعه هستند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha