اعلام برگزیدگان هنرواره «اذان ایرانی، مکتب اردبیل» تا پایان ماه صفر
کد خبر: 4001233
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

اعلام برگزیدگان هنرواره «اذان ایرانی، مکتب اردبیل» تا پایان ماه صفر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: برگزیدگان نخستین دوره هنرواره «اذان ایرانی، مکتب اردبیل» تا پایان ماه صفر اعلام می‌شود.

رضازاده// اعلام برگزیدگان هنرواره اذان ایرانی، مکتب اردبیل تا پایان ماه صفربه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، هفتم مهرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته، برگزیدگان نخستین دوره هنرواره اذان ایرانی، مکتب اردبیل تا پایان ماه صفر اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری این اختتامیه با محوریت اذان به سبک مرحوم رحیم مؤذن‌زاده اردبیلی با اعلام نفرات برتر و تجلیل از آن‌ها به کار خود پایان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: برگزاری این هنرواره به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان محقق شد که خوشبختانه نتایج خوبی را نیز به دنبال داشت.

بحرالعلومی تصریح کرد: ارسال 74 اثر از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه هنرواره انجام یافت و در این هنرواره از داوران نام‌آوری همچون حاج حسن محمدپور، حاج رضا محمدپور و استاد حاج جابر ایزدپناه بهره‌مند شدیم.

وی با استقبال خوب علاقه‌مندان برای شرکت در این هنرواره نیز گفت: درصدد هستیم برگزاری این چنین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در استان اردبیل، بیش از پیش توسعه بخشیم.

انتهای پیام
captcha