برگزاری ۳۴ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در انزلی
کد خبر: 3999693
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

برگزاری ۳۴ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در انزلی

فرمانده سپاه ناحیه انزلی از برگزاری ۳۴ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان بندر انزلی خبر داد.

سرهنگ مهدی صفاتی، فرمانده سپاه ناحیه انزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به برنامه‌هایی که برای این مناسبت در سطح شهرستان بندر انزلی در نظر گرفته شده اشاره و اظهار کرد: ۳۴ عنوان برنامه و چندین برنامه متنوع برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بندرانزلی برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله عناوین این برنامه‌ها که با نواختن زنگ مقاومت و زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی آغاز می‌شود، می‌توان به برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان و ایستگاه سلامت و بهداشت، غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا همچنین آغاز مراسمات مواکب اربعین حسینی با حال و هوای دفاع مقدس اشاره کرد.

صفاتی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های گرامیداست هفته دفاع مقدس در بندرانزلی «یک کوچه، یک شهید، یک حسینیه»، مراسم اربعین حسینی، کمک مومنانه، محافل انس با قرآن کریم و همچنین تهیه بسته معیشتی و لوازم التحریر به نیابت از شهدای دفاع مقدس را می‌توان نام برد.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی گفت: این برنامه‌ها به همت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همراهی چندین حوزه مقاومت بسیج برگزار می‌شود و با در نظر گرفتن مکان‌های مختلف در سطح شهر تلاش شده تا همه شهروندان بتوانند از این برنامه‌ها استفاده داشته باشند.

انتهای پیام
captcha