اجرای طرح «مهر تحصیلی» در همدان
کد خبر: 3996779
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در این استان خبر داد.

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در همدانرضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از اجرای طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد و گفت: هر ساله این اداره به تبعیت از سیاست‌های کلی مرکز، در آستانه بازگشایی مدارس اقدام به اجرای طرح مهر تحصیلی از محل عواید موقوفات می‌کند.

وی با بیان اینکه در این طرح لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان شامل دفتر، کیف، خودکار و... در قالب بسته‌های کمک آموزشی قرار گرفته و به دانش‌آموزان نیازمند تحویل داده می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان نیازمند از طریق اداره‌کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) شناسایی شده و تأیید نیازمند بودن و دانش‌آموز بودن آن‌ها در اختیار اداره‌کل اوقاف برای تحویل بسته‌های کمک آموزشی قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در سال جاری هزار و 200 بسته کمک آموزشی برای دانش‌آموزان در طرح مهر تحصیلی تهیه شده که در آستانه سال تحصیلی در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. مبلغ نهایی هزینه تهیه این بسته‌ها هنوز قطعی نشده است اما همگی از محل عواید موقوفات پرداخت خواهد شد.

زین‌العابدینی اظهار کرد: سال گذشته علاوه بر اهدای بسته‌های کمک آموزشی بیش از ۴۰ عدد تبلت نیز به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد که در سال جاری نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha