برگزیدگان مسابقات استانی قرآن کریم گیلان معرفی شدند
کد خبر: 3996578
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

برگزیدگان مسابقات استانی قرآن کریم گیلان معرفی شدند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف استان گیلان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از اعلام نتایج مسابقات استانی قرآن خبرداد و اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف استان گیلان که از روز چهارشنبه، 17 شهریور ماه در آستان خواهر امام رشت آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در رشته حفظ پنج جز بانوان، معصومه بیژن از بندرانزلی، گوهر حبیب‌پور از رودسر، لیلا محمدی از رشت به رتبه‌های اول تا سوم دست پیدا کردند. همچنین در رشته حفظ 10 جزء بانوان، خورشید دریایی از رودسر، زینب سوری از رشت و صغری آزادیان از رودسر، در رشته حفظ 20 جزء نیز زکیه صابر از رشت، کبری خوش سرشت از لنگرود و مطهره صفایی از شفت، به ترتیب رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات را کسب کردند.

قربانیان گفت: در رشت حفظ کل بانوان، سوگند رفیع‌زاده از رشت، محبوبه شیخی از تالش، سمانه سادات خاندوستی از رشت و در رشته ترتیل بانوان هانیه کریمی خوشحال از لاهیجان، مریم صنعتی لنگرود و فاطمه قاری از ماسال موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: در رشته قرائت بانوان نیز سمیه آصفی از تالش، زینب پیدا از آستارا و زهرا خورشیدی از بندرانزلی اول تا سوم شدند.

قربانیان با اشاره به رتبه‌های برتر بخش آقایان تصریح کرد: در رشته حفظ پنج جزء محمدجواد سلیمانی از آستانه اشرفیه، یاور پوراصغری از تالش و محمدصالح صابر از رشت و در رشته حفظ 10 جزء نیز مرتضی نجفی از رودسر، مجتبی خاوندکار از بندرانزلی و علی محمدنژاد از لاهیجان حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ 20 جزء سیدمهدی اتقیا و محمدهادی مجدپور از بندرانزلی و محمدجواد طوافی از لاهیجان و در رشته حفظ کل، حمیدرضا علی‌محمدی از آستانه اشرفیه، رضا جانی‌پور از لاهیجان و محمدجواد کرمی از تالش رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان  تصریح کرد: در رشته اذان علی اکبر زراعتی از لنگرود، حسین یزدانی از رشت و محمدرسول اجتماعی از بندرانزلی نفرات برتر شناخته شدند.

وی گفت: در رشته ترتیل محمدرضا حسین‌پور از لاهیجان، محمدحسین ایزدی و کمیل همتی از رشت و در رشته قرائت، مرتضی خدا بخشی‌پور و عیسی صدفی از بندرانزلی و ابراهیم فلاح تبسم چهره از آستانه اشرفیه رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

قربانیان با بیان اینکه ۱۲ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقه‌های قرآن کریم به مرحله کشوری راه می‌یابند، گفت: مسابقات قرآنی کشوری در مهر ماه، به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha