اجرای طرح شمیم حسینی در حاجی‌آباد
کد خبر: 3996272
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

اجرای طرح شمیم حسینی در حاجی‌آباد

رئیس اداره اوقاف حاجی‌آباد از اجرای طرح «شمیم حسینی» و توزیع بیش از 800 بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

داوود رستگار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی اوقاف در قالب طرح «شمیم حسینی» در حاجی‌آباد، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این طرح ۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های مستضعفین، زندانیان، معلولین و ایتام و خانواده شهدا و ایثارگران، کارگران شهرداری و پرسنل خدمتکار بخش کرونایی بیمارستان‌ها در حاجی‌آباد توزیع شد. ارزش این بسته‌ها مجموعاً 560 میلیون تومان بوده و از محل کمک‌های مؤمنانه شرکت معدن تنگ زاغ تهیه شده است.

رئیس اداره اوقاف حاجی‌آباد تصریح کرد: در راستای اجرای طرح شمیم حسینی همچنین برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی، غبارروبی گلزار شهدا با حضور فرماندار حاجی‌آباد، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه و سایر روسای ادارات و نهادهای این شهرستان را نیز در دستور کار قرار دادیم.

رستگار در پایان یادآور شد: هدف از اجرای این طرح، یاری رساندن به نیازمندان واقعی و خانواده‌هایی است که در ایام کرونا در تأمین معاش و زندگی خود با مشکلات جدی روبه‌رو شدند. در این طرح با تهیه بسته‌های غذایی، بهداشتی و همچنین تحصیلی برای دانش‌آموزان، سعی داریم به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بشتابیم.

انتهای پیام
captcha