احیای ارزش‌های اسلامی در صدر فعالیت‌های وزارت ارشاد است
کد خبر: 3996268
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

احیای ارزش‌های اسلامی در صدر فعالیت‌های وزارت ارشاد است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید بسترهای شکوفایی فرهنگی غنی دینی با حضور جوانان انقلابی فراهم شود، گفت: احیای ارزش‌های انقلابی، اسلامی، هنر و فرهنگ دینی در صدر فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید خواهد بود.

به گزارش ایکنا از قم، محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه 18 شهریور در دیدار با آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف با رویش‌های انقلابی جوانان روبه‌رو بوده‌ایم و دولت مردمی کنونی باید بتواند این ظرفیت‌ها را بکار بگیرد.

وی گفت: حوزه فرهنگ دینی غنی است و ما باید بسترهای شکوفایی فرهنگ غنی دینی را با حضور جوانان انقلابی و رویش‌های شکل گرفته فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: احیای ارزش‌های انقلابی، اسلامی، هنر و فرهنگ دینی در صدر فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید خواهد بود.

اسماعیلی ابراز کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها وزارتخانه‌ای است که پسوند اسلامی دارد اما با این وجود در برخی سال‌ها دچار عقب ماندگی‌هایی شده‌ است.

اسماعیلی یادآور شد: تعمیق ارتباط با علما، حوزه‌های علمیه و استفاده از توان روحانیت در شوراهای فرهنگ عمومی در دوره جدید تقویت خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آثار علمی و رویکرد حمایتی آیت‌الله نوری همدانی در بعد فرهنگی و حمایت از انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای در طول ۴۲ سال گذشته داشته‌ است.

یادآور می‌شود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت و گو می‌کند.

انتهای پیام
captcha