برگزاری مسابقه مداحی نوگلان حسینی در گیلان
کد خبر: 3981584
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

برگزاری مسابقه مداحی نوگلان حسینی در گیلان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان گفت: مسابقه مداحی نوگلان حسینی ویژه سنین ۱۲ تا ۱۸ سال از تیرماه تا شهریور ماه امسال در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد لطیفی‌، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان، امروز، 12 تیر ماه در جمع خبرنگاران با بیان این خبر، اظهار کرد: مسابقه مداحی نوگلان حسینی ویژه سنین 12 تا 18 سال برگزار می‌شود.

این مسابقات با هدف شناسایی، شبکه سازی مداحان نوجوان از تیرماه تا شهریور ماه سال‌جاری توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با همکاری بسیج مداحان استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این مسابقات افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج مداحان و یا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر استان و همچنین از طریق شبکه شاد به آدرس alo_hamsangaran@ اقدام به ثبت‌نام کنند.

لطیفی اضافه کرد: گفتنی است فینال این دوره از مسابقات، به‌صورت زنده از شبکه استانی باران پخش خواهد شد، افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۱۱۳۸۲۲۶۹ و همچنین ۳۳۵۸۶۱۲۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha