سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار قرار گرفت
کد خبر: 3981243
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار قرار گرفت

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی استان به لحاظ رنگ بندی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و در این شرایط تمامی ترددهای جاده‌ای ممنوع است.

سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار قرار گرفتبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی اظهار کرد: مردم در روزهای تعطیل سیستان و بلوچستان در نهم و ۱۰ تیر به منظور جلوگیری از شیوع گسترده‌تر کرونا در خانه بمانند زیرا در غیر این‌صورت و با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمارها و شرایط نگران‌کننده‌ی در این استان رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد تاکید کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.

شهرکی با بیان اینکه در زاهدان افزون بر ۲۲۰ واحد صنفی در ۲ روز گذشته پلمب شده است خاطرنشان کرد: تجمع‌های خانوادگی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از دلایل افزایش ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام
captcha