هدف اصلی امامزادگان تقویت جبهه انقلابی ضد استکباری است
کد خبر: 3978072
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

هدف اصلی امامزادگان تقویت جبهه انقلابی ضد استکباری است

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: هدف اصلی امامزادگان و اولیای دینی در طول تاریخ دینداری، تقویت جبهه انقلابی ضد استکباری بوده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز، 26 خرداد در همایش استانی روز بزرگداشت امامزادگان که در آستان فاطمه اخری رشت برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مدیون امامزاگان هستیم که در اوج مظلومیت مفاهیم دین و زندگی دینی را به ما منتقل کردند. باید این معارف دینی را با استفاده از تبلیغات مدرن به دنیا که تشنه معارف است، عرضه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه امامزادگان جایگاهی ویژه، قابل توجه و برجسته است، افزود: در طول تاریخ بشریت همیشه دو جبهه حق و دیانت و جبهه باطل و ضدیت با دین و ارزش‌های قرآنی در مقابل هم قرار داشتند؛ امکان ندارد جبهه حق و انقلابی با جبهه باطل در کنار هم قرار گیرند.

علیزاده گفت: هر وقت جبهه دینی و اسلامی و انقلابی با محوریت رهبران دینی حرکت کرد آنجا افتخار و پیروزی همراه با رعایت کرامت بشری بود. هدف اصلی امامزادگان و اولیای دینی در طول تاریخ دینداری، تقویت جبهه انقلابی ضد استکباری بوده است.

مدیرکل اوقاف گیلان با بیان از افتخارات گیلان وجود مرقد آقا سید جلال الدین اشرف(ع) و فاطمه اخری(س) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) در این خطه است، تصریح کرد: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و آشنایی مردم با معارف اسلامی از مصادیق ادامه دادن راه امامزادگان است، همچنین راه اندازی طرح‌های کمک مومنانه برای حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه، راه اندازی مراکز افق برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بازارچه‌های خیریه برای رونق اشتغال تنها بخشی از کارکردهای بقاع متبرکه است.

وی ادامه داد: از آغاز مبارزه با کرونا تاکنون بیش از 70 هزار بسته‌های معیشتی با هزینه 15 میلیارد تومان توسط مراکز افق بقاع متبرکه بین نیازمندان گیلان توزیع شده است.

علیزاده با بیان اینکه دشمن به دنبال یاس و نا امیدی جامعه انقلابی ماست، خاطرنشان کرد: برای حفظ اقتدار و عظمت انقلاب با شرکت پرشور در انتخابات بار دیگر دشمنان ایران اسلامی را نا امید می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha