مشارکت در انتخابات نماد اقتدار داخلی و بین‌المللی نظام اسلامی است
کد خبر: 3976236
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
در گفت‌و‌گو با ایکنا مطرح شد؛

مشارکت در انتخابات نماد اقتدار داخلی و بین‌المللی نظام اسلامی است

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو نقش مهمی در بهبود وضعیت کشور دارد، گفت: حضور حداکثری مردم می‌تواند به اقتدار داخلی و خارجی نظام اسلامی بیافزاید.

مشارکت در انتخابات نماد اقتدار داخلی و بین‌المللی نظام اسلامی است

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح می‌تواند شرایط معیشتی و اقتصادی مردم را به سمت بهتر شدن سوق بدهد، گفت: البته نباید وجود تحریم‌ها را در شرایط کنونی کم اثر بدانیم، اما قوه مجریه با ارائه برنامه دقیق می‌تواند به استقلال و پیشرفت کشور کمک کند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت کشور دارد اینکه شخصی انتخاب شود تا برای آینده و برون‌رفت از مشکلات برنامه مدون و جامعی تهیه کرده باشد می‌تواند نقطه عطفی برای مردم ایران باشد.

عباسی با اشاره به اینکه برای خارج‌ شدن از این بحران اقتصادی باید به توان داخل تکیه کنیم، اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید به توان داخلی کشور متکی باشد. اینکه به غرب چشم بدوزیم و در انتظار کمک و توجه آن‌ها باشیم اصلا برای مردم قابل قبول نخواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه همه مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور و نماینده‌های شورای شهر خود پای صندوق‌های رأی بیایند، افزود: هدف دشمن از تحریم ناامیدی مردم از نظام و‌ جمهوری اسلامی است؛ اگر مردم انتخابات را باشکوه برگزار کنند نقشه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش مهم مردم در مقبولیت، شکل و فرم نظام اسلامی اشاره و تأکید کرد: مردم‌سالاری دینی از جمله نکات مهمی است که در نظام اسلامی تعریف شده است.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) معتقد بودند که مسئولان باید خود را خادم مردم و ملت را قیم خود بدانند، اظهار کرد: همین مردم هستند که مسئولان را گمارده و آنها را مشغول کار کرده تا به مردم خدمت‌رسانی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه انتخابات، یک فرصت جدید برای افرادی است که برای رفع مشکلات و توسعه همه جانبه کشور، طرح و برنامه دارند، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم می‌تواند به اقتدار داخلی و خارجی نظام اسلامی بیافزاید.

عباسی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه انقلاب هستند و باید از ظرفیت آنها در بخش‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... استفاده شود، اظهار کرد: دیدگاه صریح مقام معظم رهبری این است که حضور حداکثری مردم نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه بین‌الملل، تأثیرگذار است.

وی در پایان با اشاره به ابعاد بین‌المللی حضور گسترده مردم در انتخابات، بیان کرد: مشارکت حداکثری این پیام را در عرصه بین‌الملل دارد که مردم خواهان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام
captcha