سمنان 82 شهید را در آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: 3973408
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

سمنان 82 شهید را در آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: استان مفتخر است که 82 شهید و صدها مجروح و جانباز را در آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

سمنان 82 شهید را در آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز 3 خرداد در ویژه برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر در هیئت رزمندگان سیدالشهدا(ع) سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: قاسم سلیمانی موجب بیداری مردم مظلوم و مسلمان منطقه شده و این تأثیرگذاری در سوریه، لبنان، یمن، عراق، افغانستان و تمام کشورهای جهان به خوبی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم زنده است و روحیه جهادی و انقلابی این سردار پرافتخار اسلام مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و الگوی امت‌های مسلمان شده که در این راستا بعضی‌ها گمان بردند که شاید بتوانند با 2 قطبی دیپلماسی عمومی بتوانند تفکر مردان میدان را از بین ببرند.

هراسانیان با تاکید بر اینکه در همان روزهای ابتدای انقلاب یادمان نرفته که رویکرد تجزیه‌طلبانه آمریکایی‌ها در کشور رسوخ کرد و می‌خواستند با ایجاد تفرقه بین مردم انقلاب را ساکت کنند یادآور شد: اما نقشه شوم آنها به دلیل پیوند عمیقی که بین امام امت و ملت ایران وجود داشت در نطفه خفه شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سوم خرداد روز فتح خرمشهر را نشانه ایثار و ایستادگی مردمی دانست که با امام زمان خود امام خمینی(ره) عهد و پیمانی محکم بسته بودند متذکر شد: اگر چه آن زمان در استان سمنان یگان و رده نظامی مستقر وجود نداشت اما رزمندگان استان در گردان‌های تیپ‌های دیگر استان‌های کشور حضور داشتند.

به گفته وی؛ استان سمنان مفتخر است که 82 شهید و صدها مجروح و جانباز را در آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب و نظام کرده  که در این راستا دشمنان در طول چهار دهه‌ای که از عمر انقلاب می‌گذرد به اشکال و روش‌ها و فن‌های مختلف نظیر جنگ سخت، جنگ نرم، اعمال تحریم‌های ظالمانه و دیگر دسیسه‌ها هدفشان نابودی انقلاب و نظام بوده است.

خالقیان با بیان اینکه جنگ اقتصادی و نبرد رسانه‌ای راهبرد امروز دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار کرد: ولایتمداری، هوشیاری، بصیرت و دشمن‌شناسی از مهم‌ترین راهکارهای شکست توطئه‌های دشمنان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان گفت: امروز تلاش دشمن در عرصه انتخابات تحمیل اراده سیاسی خود و القای آن در ذهن مردم است بنابر این باید حواس‌ها جمع باشد.

انتهای پیام
captcha